Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
service hos linken
#35404 05/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

brakk tåbøylen på mine 2 år gml. linken nylig. Kort prat med Linken i Narvik og jeg fikk nesten to komplette bind i posten..!! Makan til service har jeg ikke opplevd hos andre, gitt.. Bra jobba Linken!!

Service hos Linken 2
More than words
OP Offline
More than words

Det tok meg 15min fra jeg gikk hjemmefra med knekt tåjern til jeg var hjemme igjen med nye, ferdigmonterte bindinger, slå den!

Butikken ringte Linken som sa de skulle gi meg ny binding med en gang.

Konge Linken!

More than words
OP Offline
More than words

ja jævlig konge å lage et dritt produkt!

More than words
OP Offline
More than words

Kommer de ikkje t å gå konk snart når dem e så raus å gi dela? E jo nesten nok å si at man ska reise utenlands og treng reservedela, så får man tilsendt nesten to komplette ekstra bindinge gratis... De sjekke ikkje engang at man eie et par bindinge i utgangspunktet... Egentlig litt bekymringsfult...

Det skulle bare mangle
More than words
OP Offline
More than words

Selvfølgelig skal du få ny binding når tåjernet knekker. Alle produkter som selges har garanti så dette forplikter de seg.Jeg knakk selv begge tåjernene på Linkenbindingen og ble jævlig forbanna. Utrolig at de ikke hadde tenkt på å forsterke tåjernet til å begynne med. Håper at dagens binding er sterk nok til å tåle det den skal. Forresten er linken alt for stor og klossete. Den bremser noe jævlig når jeg prøver å gi bånn gass ned fjellsida. Nei, hadde jeg hadd spenn nok så hadde nok linken gått rett i søpla til fordel for et par cobra. Det er nesten synd å si det...

More than words
OP Offline
More than words

Det er bare å innse det kara: Bomber Bishop ruler over alle amatørkonstruksjoner. Ta til vettet og kjøp en ordentlig binding!!!

More than words
OP Offline
More than words

Linken har nå livstidgaranti på bindingene. Problemet med tåjernet er borte og servicesentere er på plass . Sjekk ut www.linken.com. Hvem andre bindingsprodusenter har denne servicen?

De gir vel ikke livstidgaranti på et drittprodukt?? Linken Fungerer best!

More than words
OP Offline
More than words

Linken bindingen er jo forholdsvis ny på markedet og gutta boys hos Linken vil nok for enhver pris unngå rykter om sløv service så de bruker nok heller noen kroner ekstra for å få skryt på forum som dette og andre plasser. Blir spennende å se om de opprettholder den gode servicen når de er mere etablerte og ikke er så avhengige av hver enklelt kunde. Jeg for min del håper de fortsetter i samme sporet.

Hva annet kan man forvente?
More than words
OP Offline
More than words

Narvik gjengen selger tross alt et forferdelig dårlig produkt. Ikke nok med at du må ut med noen lapper for å få kjøpt skrote, men må jo også ha med seg et par ekstra Rottefella i sekken når man er på tur. Kan jo ikke stole på at de holder. Utolig irriterende og stå på toppen etter 4 timers gange eller på skiferie i et telemarksforlatt land i Europa og trenger nye bindinger eller deler. Aldri mer Linken.

More than words
OP Offline
More than words

Linkenbindingen er kort og godt en god binding å kjøre med, hvis du har litt bredde på skia.

More than words
OP Offline
More than words

Godt inne i min 3. sesong på Linken er det ikke tvil: aldri mer kabel for meg. Litt barnesykdommer har det vært, og servicen har vært god. Men det er ingenting i forhold til da kabel og T1 var kombinasjonen.

Linken har fått istand et meget bra produkt i løpet av få år. Og det kan man jo ikke akkurat si om Rottefella, med total mangel på inovative løsninger. Men det er nå bare min mening da...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå