Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
En som lurer...
#34740 13/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Har sett fenomenet jeg nå skal beskrive i endel blader og filmer i det siste, og lurer ekstremt på hva dette innebærer;En masse av disse newschool-jibberene fly rundt med noen håndkle-lignende gevanter flagrende rundt fra beltetområdet og nedover ræven... Var først skråsikker på at dette var startnummere som endel proffer ikke ville ha over jakken, men etter å ha sett folk utenfor konkurranser og tilogmed på purunge rail-rotter i div. bakker her i vårt gamle Norge... Og av ren nysgjerrighet: HVA ER DET? Og hvilken funksjon, om noen i det hele tatt, har det?

More than words
OP Offline
More than words

Det har jeg også sett, og det ser så jævlig fett ut at jeg vurderer å skaffe meg ett selv. Jeg blir så misunnelig på disse jibberne så jeg får vondt!

aner ikke..... ???
More than words
OP Offline
More than words

Stash??Looks er viktig, vet du...Enten det eller så er det bare for å tørke brillene når de tryner av railen..

Det er så jævla snobbete!
More than words
OP Offline
More than words

Det er så jævla snobbete! Endelig noen andre som har reagert på det. og er det så drit smart og ha f.eks. basketskjorter o.l. å tørke brillene med? Jeg håper du øverste kødda!

More than words
OP Offline
More than words

Hva faen er snobbete med såkalt "revehale"?det er bare look, og dessuten er det litt fett...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå