Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
VASSFJELLET
#34410 17/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Finnes det noen der ute som har klart å få en positiv opplevelse i Vassfjellet?Flyttet til Trondheim i høst og er en veldig ivrig skikjører, men Dassfjellet suger jo så utrolig at jeg blir kvalm hver gan jeg sitter i bilen på vei dit,

More than words
OP Offline
More than words

Noen ganger er d helt sinnsykt oppe der, men så kan man jo komme på dritt dager. Perken er grei, men d sliter med preppingen. Må si at de har noen av de beste railene i landet. I går var d reine påskeføret med en fantastisk slush og boksene var knall. Bortsett fra regnet var det en knall kveld smile

More than words
OP Offline
More than words

Men er helt enig med at Vassfjellet har et stort forbedringspotensiale. Flere heiser, kanskje en stolheis til toppen. Flere bakker! Men det som iriterer meg mest er at de prepparerer kanskje hvert skuddår. Det er kanskje ikke det dyreste skisenteret. men i forhold til hva du får, så er det dyrt. Vassfjellet bør skjerpe seg, mye bedre før...

More than words
OP Offline
More than words

Har selv nettopp flytta hit og har fra før hørt masse dritt om Vassfjellet. Men jeg ble positivt overaska, sikkert fordi jeg trodde det skulle bli helt ræva dårlig. Bra opplyst på kveldskjøring og mange fine rails. Nå regner det, men forrige uke var det helt knallbra på fjellet, dag som kveld.

Tirsdag 10.februar 2004
More than words
OP Offline
More than words

Min beste pudderopplevelse.. til nå!

Men det pudderet lå jo over hele Trøndelag, så alt Vassfjellet bidro med var for så vidt bare en heis... Men kult var det!

More than words
OP Offline
More than words

Vassfjellet kan være utrolig bra, noen ganger dårlig , men det spørs litt hva du liker.

Prepping sliter de jævlig mye med, de prepper hoppa 1 gang om dagen, hender at de prepper 2 ganger, men sjeldent smirk

Jepp, forrige uke var knall, pudder overalt, herligt!

Kunne vært bedre
More than words
OP Offline
More than words

Det eneste som kunne ha vært kult med vassfjellet er toppheisen men den er jo ikke åpen hvær dag, for å si det slik.Drar dit bare av mangel på alternativ.

More than words
OP Offline
More than words

Dette har vi vært igjennom før:

Vassfjellet er * lange køer når føre er bra og det er helg * traser full av treningsfolk om kveldene * to trege T-krok heiser * en merkelig skål-heis opp på fjellet * uhyre skiftende vær og føre (ekstremt i begge retninger) * lang gåtur til noe som minner om ei varmestue * sviktende prepping * uten sjel * nært byen * noe for seg selv

Vassfjellet er ikke så ille...
More than words
OP Offline
More than words

...hvis du vet hvor du bør kjøre, og ikke er redd for å gå litt. Har utrolig mange gode minner fra toppen der:) Men, de er håpløse til å få åpna toppheisen, burde vært mulig å finne enløsning der man ikke er avhengig av 3 m snø i et søkk for at heisen kan gå. Løsninga når toppen ikke går er sæffer"n å gå opp, tar ikke så voldsomt lang tid, og det er betandig verdt det:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå