Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Telemark på MX Sport (åpningstilbud)
#34076 22/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hei.

Der jeg bor skal det åpnes ny MX-sport butikk i morgen (mandag 23 februar). De reklamerer med "århundrets åpningstilbud".

I denne anledningen skal jeg kanskje kjøpe meg telemarski om jeg finner noe bra tilbud, men jeg vet ikke hva som er bra.

På nettsiden til MX-sport står Atomic og Blizzard som leverandører på ski-fronten.

Noen som har forslag til hva jeg bør kjøpe? Jeg er nybegynner, men vil ha en ski jeg kan vokse med. Skal først og fremst brukes til bakkekjøring, men vil også ha mulighet for toppturer.

More than words
OP Offline
More than words

Det finns bare en superski og det er dynastar inbig.. meget bra ski..Pluss linken binding så har du utstyr du kan vokse med i mange år..

More than words
OP Offline
More than words

Tror de skien blir for avansert. Linken er dessuten uaktuelt for toppturer.

Dessuten har de ikke Dynastar på MX. Skal jeg ha Dynastar, tror jeg at jeg kjøper 68-skiene.

More than words
OP Offline
More than words

..ski til toppturer sa anbefaler jeg en tur innom www.vpg.no der har de tilbud pa noe ski beregnet til toppturer..!!! lop og kjop!

More than words
OP Offline
More than words

sier igjen hva det er snakk om her. MX-sport skal åpne i morgen. Jeg skal se om de har noe bra tilbud på ski der.

De har to merker ski:

BlizzardAtomic

Dette er de eneste to aktuelle skiene jeg kan velge blant i morgen, hvis ikke skal jeg se etter andre ski andre steder. Først da blir det aktuelt å se etter andre merker enn disse to.

Ellers takker jeg for hjelpen... smile

Jeg ville sett etter
More than words
OP Offline
More than words

Atomic TM:EX eller Blizzard Sigma Titan 8.2, begge er gode allroundski. Så spørs det da... det pleier ikke å være high-end modeller på sånne tilbud, men ser du disse skiene kan du trygt kjøpe dem.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå