Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Når ble skicross så jævla fett
#33935 24/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hva skjeer med ski norge og med ikke minst x sport som ikke har en eneste big air konkuranse på tapeten hele sessongen er det blitt sånn at det er nazipenger fra alpinhælvetet som har tatt over føringen for skimiljøet i norge. Etter min menig har skicross blitt det samme som alpint å alt for seriøst å hvis folk skal være så seriøse kan de vel kjøre fis renn fuck ya all

More than words
OP Offline
More than words

Skicross suger rass.

Det kommer ann på...
More than words
OP Offline
More than words

Folk som kan kjøre en SSL ski på skjæret synes skiCross er fett... De som ikke kan kjøre en "rein sving" er jo ute i første kurven - og da er det klar at det suger...

More than words
OP Offline
More than words

Er med både jibber hobby kjørere og hardcore skier X folk dah..og så vidt jeg vet så hevder folk fra alle grenene seg Finalen på Hafjell kan bli hard!!

More than words
OP Offline
More than words

Er tildels enig med Mr.Fidje,Skicross er i utgangspunktet veldig morsomt, men det blir ikke morsomt når folk skal ta det så forbannet seriøst. Det jeg tenker på da er i første omgang prepping av ski på start. Det er greit at man fikser opp skiene hjemme, men man trenger ikke stå på start og preppe. Det tar bort litt av skjarmen med frikjøring. Det ville vært synd hvis skicross skal gå over fra en frikjørings-ting til en alpin øvelse. Noe som faktisk er realiteten i dag. Min oppfordring til alle skicrossere - IKKE LA DETTE SKJE! Legg fila og voksen hjemme og stress ned. Frikjørere er i fjellet for å ha det artig, ikke for stresse. Det kan alpinistene få stå for.....

More than words
OP Offline
More than words

Enig er ikke min stil å preppe ski på start. Har bare med meg et par bra preppa ski på konkuranse, men å si at det er synd at det er blitt så seriøst er helt feil. Man kan ikke klandre at e-cup, world-cup er med. Er det noe moro å kjøre konk med lavt nivå??? Så dere mener at de beste skikjørerne ikke bør få være med?? At det skal være kjappeste jibbeploger konk. Kan men ikke stå på skjær kan man ikke stå på ski.

En trampoline skikjører er ikke en god skikjører, men en god hopper.

More than words
OP Offline
More than words

er for de som liker aa ligge paa et jorde i 3 dager for aa teste gli, det var det de gjorde i X games. Fredrik L dreit i det og stakk opp aa kjorte pudder isteden.

More than words
OP Offline
More than words

Ingen tvinger deg til å være med.. Ta med deg et par kompiser å kjør i skicross løypene når det ikke er konkurranser. Det er sinnsykt gøy, alltids andre i bakken som også har lyst til å være med. Forskjellen er bare 10000,- spenn i prispenger.

Til Skicross=fis naa.
More than words
OP Offline
More than words

Du har kanskje ikke lest siste Ultrasport eller?

De har Luytkis skrevet om Usa turen....Der står det at han var LEI ski testinga osv...Men han måtte være med sponsoren på det.... Da hadde han ett super shapa par og to par vassene ski.... Vet ikke jeg.....Lite tid til annen aktivitet for de han måtte henge ut med teamet hele tiden....Fikk sett slopestyle snowboard....

Tror ikke det ble mye pudder på han gitt....

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå