Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
hvordan bygge om limpistol?
#33795 25/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Er det noen som vet hvordan man bygger om limpistol til å bruke repairsticks?

More than words
OP Offline
More than words

Går det?, jævli bra, jeg bruker limpistlen ofte, er sticksene like tykke?, det er vel gjerne temperaturen det kommer anpå, men dette blir bare synsing. Helt ærlig så måtte jeg bare ekrive noe, sånn at det kom lenger opp på listen og kanskje noen fattet interesse.

More than words
OP Offline
More than words

Selv om sticken med såle "fyllet" er tynnere en lim stickene tror jeg ikke du trenger å Bygge den om.er vel bare å mate på på vanlig vis......

tips hvis du har svart såle på skia...Ta en svart søpple sekk og tenn på den så drypper du det i skadene!

Vet det høres jævlig dumt ut men det funker drit bra! En av de norsk landslags hopperne har tilog med gjort det påWorldcup skiene sine...Så det er et triks som funker!!

Lykke til!

More than words
OP Offline
More than words

Bruk loddebolt. Funka bra. Og så får du smelta sticken orntleg inn i basen.

Planslip med sandpapir og en slipekloss etterpå

More than words
OP Offline
More than words

Har brukt endel limpistol på p-tex for fylling. det går bare bra, problemet ar å passe tempen på lyse p-tex varianter så det ikke brenner seg og blir misfarget. Det finnes også pulver for sålefix, men har aldri prøvd det selv.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå