Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
drit redd
#33120 03/03/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hmm..dette er faktisk litt pinlig, men dette irriterer meg faktisk voldsomt. KJører ski og synes dette jibbe greiene er ganske morro å prøve på. Rails er kult men vanskelig på ski. Små kickere eller "fun bokser" er også kult. Så kommer dette andre greiene da,, hver bidige gang jeg skal ta fart eller bare ser ned på en stor big jump, så har jeg drit lyst til å hoppe, men trekker meg alltid... noen som har noen gode ideer om hva jeg kan fokusere på så frykten ikke blir så stor.. kjører med hjelm og ryggskinne, så er vel passe polstra egentlig...

More than words
OP Offline
More than words

og la det stå til. ikke tenk på triks eller noe til å begynne med, bestem deg for at du er en jævel til å ta fart, dra på litt mer enn du tror du trenger, og peis på!

tre-fire hopp rett fram, eller med noe enkelt (mute grab, eller kanskje aller helst en daffy!), så har du fått feelingen i kroppen! altså: litt mer fart enn du tror du trenger, bestem deg for at du er sjefen!

More than words
OP Offline
More than words

du er faen ikke den eneste som har det sånn... har d sånn sjæl!! men enig med det han sier ovenfor... bare dra noen vanlige hopp rett fram, så kommer d av seg selv..

More than words
OP Offline
More than words

same her, jeg er så smart at jeg trekker meg rett før hoppkanten, som gjør jeg lander midt på kulen, noe som alltid gjør ti ganger vondere enn å tryne i unnarennet. MEN HVORDAN LÆRE DETTE??

More than words
OP Offline
More than words

jør som d står ovenfor...kanskje begynne på litt mindre hopp å gå oppover... man lærer av å tryne, det er det flotte med det.. smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå