Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
noen telemark-kjørerer med på tur??
#32929 06/03/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

hei! jeg er nybegynner på telemark. alle vennenne mine står snowboard eller slalom, men jeg syns telemark er tøft smile hadde difor vært kult å bli kjent med andre på telemark?!vestlandet...

More than words
OP Offline
More than words

Jeg kjører alpint, og er fra østlandet - men har ellers samme problem som deg. Ingen av de jeg omgås til vanlig blir med på skitur!

I Danmark har alle steder med respekt for seg selv en skiklubb. Du kan se de over alt, med merker på ryggen som sier "Roskilde Skiklub" ol. Hvor utbredt er dette i Norge? Finnes det klubber, der formålet ikke er å konkurrere - men bare stå mest mulig på ski?

Ellers anbefaler jeg deg å reise alene, det gjør jeg, på trass! Hvis du reiser til utlandet treffer du mange som gjør det samme - og det er kjempelett å komme i kontakt med både skandinaver og andre. Siden du er nybegynner kan du sikkert ha stor glede av guidede turer med et reisebyrå også. Dog - en vanlig dag i et norsk anlegg er litt stusselig... Jeg er en av de selskapssyke, som dere kan risikere å bli sittende sammen med i heisen! smile

More than words
OP Offline
More than words

si litt om deg selv da. hvor bor du? (litt mer spesifikk en bare vestlandet) hvor gammel er du?

More than words
OP Offline
More than words

Til utlandet er det helt konge å reise alene, men jeg synes det forutsetter at man bor på hosteller. Mange hyggelige mennesker der. Men det er litt sugent å måtte finne seg en venn på samme nivå hver dag hvis man føler for å kjøre litt på baksiden av fjellet. Eller så kan man også bare gå etter noen som skal dit du vil, og håpe på at de redder deg hvis du tryner.

More than words
OP Offline
More than words