Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
JIBBEKNUTER
#31877 19/03/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

I heisen her en dag sto jeg og en kompis og spekulerte på om man skulle innføre uoffisielle "jibbeknuter" slik som i russetiden. Vi lekte med tanken.

1. Man får ikke kjøpe/bruke klær som er større enn det som passer akkurat, hvis man ikke kan 360*

2. Man får ikke ha skjerf hengende ut fra hofta hvis man ikke kan si med vitner at man har tatt en cork 7

3. Når man har satt en flair i pipen kan man trygt kjøpe seg Oakley Goggles.

4. Armada ski er kun for jibbere som kan D-spin, Bio-spin, Flat-spin eller 900*

5. Når en switch 180* / zerospin er satt kan man med sikkerhet og selvrespekt ta på seg en egen heklet lue på varme chill dager.

6. Når Rodeo 5, Misty 5 eller/og lincoln loop 180* er satt, tillates headphones i bakken.

Noen flere???PS! Samme triks kan gjentas, samme knute kan også gjentas ved andre triks

Blir helt slapp jeg
More than words
OP Offline
More than words

Noe sååååååååååååååålatterlig !!!Få deg et liv og Jibb !!!

More than words
OP Offline
More than words

jeg er utrolig dårlig på jibbing, men jeg er jo faktisk flink nok til å kjøre med heklet lue på chill dagen =p

bare så det er sagt.
More than words
OP Offline
More than words

Så har jeg inntil nå flere skidager enn noen av dere. 60 i tallet etter nyttår, og jeg har et liv.Dette var bare for å ha det litt moro på forumet her....

Men for all del.

Åre neste....

More than words
OP Offline
More than words

mulig noen har flere skidager, og at 60 var litt drøyt, men ligger vel på 50 tallet ja...Ikke meningen å såre noen her ass...

Vel.

More than words
OP Offline
More than words

Drit i.... Og ikke var jeg russ heller. Men stå på ski har jeg gjort leenge. Men oops, må stikke. Skal kjøre til Gardermoen for å rekke flyet til Zurich imorgen TIDLIG. Snakkes.... Oppdatering følger!

More than words
OP Offline
More than words

syns d der hørtes litt arti ut æ, så kan man skille dem som kan å kjør ski å dem som bare pose.!!

More than words
OP Offline
More than words

endelig et festlig innlegg...så må det jo komme noen å rakke ned...kunne ikke folk være litt kreative i stedet..ikke at jeg er så jævla kreativ.....minst 270 av railen for å få lov til å knyte skjerfet rundt foten...

More than words
OP Offline
More than words

Det er skikkelig dust å vise at man er god med sånne meroder. sjølskryt kaller man det. Ville ikke vært mange i norge som hadde kjørt på rmadaski for å si det sånn.det artigste er jo å kjøre med venner, lære nye triks, kanskje pushe hverandre litt. Uten at det er noe stress.

More than words
OP Offline
More than words

Ironisk nok hadde ingen av de "knuteforslagene" noe med jibbing å gjøre i det hele tatt...

Jibbing er å bruke elementer som er ikke er av snø, så vet man det til en annen gang.

Btw, håpløst teite forslag uansett.Noen folk som er sponset av armada klarer ikke det du listet opp (se Grete Eliassen).

More than words
OP Offline
More than words

Her lukter det 12 år uten hår...Fac ut Vivas

More than words
OP Offline
More than words

Dere må være en komplett gjeng av humorløse selvopptatte småunger. At INGEN ser noe komisk i et forslag om knuteregler og griper sjansen og slenger inn et hvast, selvironisk innlegg. At INGEN av alle dere som er uenig/provosert av innlegget ikke greier å svare med litt snert eller brodd. Det er fantastisk. Virker som om aktivitetsnivået under heklalua er like lavt som en posers tricks ved parken.

Hvis dere over er et representativt utvalg av jibbere, eller for å skjære litt bredt, tenåringer pr. i dag, så ser det jaggu trist ut.

More than words
OP Offline
More than words

Du høres akkurat som en 70 gammel mann fra krigen som påstår at alt var så mye før. For da hadde alle en sinnsyk humor

More than words
OP Offline
More than words

Da måtte jeg sikkert kjørt i bjørn dæhli uniform. Er rookie jibber, eller wannabe jibber om noen vil. Prøver men er så sabla feig. Begynner etter litt da å få orden på noen rails iallefall. Men cork og bio spin og det derre kan jeg bare glemme ass...Min kropp er ikke kompakt nok til de slags sirkus artisteri.Og begynne jibbe karrieren i en alder av 25 er noget sent da..Men for al del, et morsomt innlegg.

Gutt/mann med selvironips...snart påske mennesker...slush,sol og afterski

More than words
OP Offline
More than words

Stemmer det, som du så treffende uttrykte det: "alt var så mye før". Og nå er alt så lite. Eller no sånt. Og hvis du definerer innleggene jeg referer til som representativ for humor i tiden, ja da er jeg jaggu blitt gammel. Sånn kan det gå.

More than words
OP Offline
More than words

Det kommer snart en patrulje med saggebukser og skjerf rundt låret for å sette deg ut i skogen så du kan dø og bli spist opp av ulv. Du er nemlig drit hakkende kjedelig og alle barna her gjennomskuer deg lett. Jibbeknuter, for en tosk du er.

Nei nå trur jeg jaggu jeg skal hjem og jibbe kjærringa. Kjøre en vill rodeo tenker jeg. Får jeg gå med naglebelte for et slikt stunt?

Ingen som tok den?
More than words
OP Offline
More than words

Har lest gjennom alle innleggene, og jeg synes jaggu det ser ut som de aller fleste av dere gikk rett i fella. Kan ikke annet enn å glise og stille meg ved siden av han med knutene og klappe han anerkjennede på skulderen.

Tror igrunn de fleste ble litt sinna fordi de følte seg truffet, jeg....

More than words
OP Offline
More than words

Tror ikke du får deg en eneste knute jibberjonas, alt for lenge siden du var russ vet du...Hva med knuteregler for frikjørere?

Forslag: For å ha Sweet hjelm må man kunne skilte med en "11" ned Vestra Ravin eller Reidarskaret.

For å gå med skredsøker på afterski må man ha surfet på minst 3 skred. På en ski.

For å kunne henge med Pracec baren på Skogstad må man være på nikk med den svenske bartenderen.

For å sitte på Krogen i Åre må man minst eie 8 par ski, være sponset eller genetisk Årebo.

For å kjøre offpist må man minimum ha ski som er over 10 cm på midten

For henge med de store på afterski i Chamo må minst ha stegjern på, isøks på sekken og goggels på. Inne.

Flere?

More than words
OP Offline
More than words

Hvem faen er "rangle"? Han er denverste kverrulanten jeg har vært borti... Hvis du syns innlegget er så vannvittig dumt så kan du vel holde det for deg selv, din jævla mongiss! Er det ikke mulig med noe hummoristisk sans? hvis du veit hva det betyr da.... DU skjønte sikkert at du ikke klarte en dritt av de triksa han remsa opp, så gikk du til den geite morra di og begynte å grine! Snørrunge!!!

More than words
OP Offline
More than words

Mente selfølgelig Jibbejonas... ikke rangle!

More than words
OP Offline
More than words

syns d knute greiene var dritmorro da, har ikke slutta å le ennda, men klær å skitt har egnetlig ikke noe med hvor god du er, bare hvor ivrig du er etter å vise det, ha litt humor å jatt med, ikke bare klag på andres innlegg

More than words
OP Offline
More than words

motorsykkelhjelmkun for dei som ikkje kan eit einaste triks, men prøver hardt på alle sammen....

Knuter som spruter
More than words
OP Offline
More than words

synes dette var et humoristisk innlegg, men hvis det hadde hvert sånn tror jeg parken hadde vært full av wannabes på armada ski som nesten ikke tørr å hoppe engang.

Nå skal det jo være sagt...
More than words
OP Offline
More than words

at det opprinnelige innlegget ikke var morsomt i det hele tatt... (og jeg føler meg overhode ikke truffet)

More than words
OP Offline
More than words

DRIME HÆNG BRA DRIME!

More than words
OP Offline
More than words

Med disse knutereglene blir vi kvitt disse jævla wannabene som tønna.

Ps: d er ikke så jævla mange wannabe jibbere med armada ski da, er vel bare èn, å d er espen...:D

Jævla trøtte folk her på forumet..!
More than words
OP Offline
More than words

Jeg synes det var ety drit bra innlegg! men så må det seff komme noen og ødelegge! dere er jo bare helt LAME!!! har dere ikke sans for humor? kansje ikke dette var så jævlig løye...men dere trenger ikke og slakkte innlegg for det..vis dere ska l si noen, så kan dere være litt positive...PLLLIIZZZZ! kom dere på ski og vær glade! ikke vær så jævli tåpelige!

More than words
OP Offline
More than words

...ja det var jo positivt, boB...

More than words
OP Offline
More than words

det e jævli chill da...

Svar: pompel og pilt
More than words
OP Offline
More than words

Hvis ikke dette vil skape mange wannabes så vet ikke jeg, folk kommer til å kjøre med alt disse såkalta "knutene" som f. eks. armada ski eller hva det nå enn var. men saken er den at 95% av alle som hadde kjørt på armadaski da, ville knapt klart en 360.

Skjønner du poenget?

More than words
OP Offline
More than words

For å ha ski på beina, klare å stå på dem.... HAHAHAHA

Jeg har drit bra HUMOR!!!!!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

for å kunne bruke de hoppene som er i løypa, må man ha heve unna minst 3 av de drittungene som ødeleger for alle med å ha akkurat nok fart slik at de kommer seg over hoppkanten og knuser tuppen på hoppet.

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå