Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
brukt surfutstyr
#30947 02/04/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

selges sikkert via en nettside. Hvilke?

More than words
OP Offline
More than words

seildrobak.com

mest windsurfing, men sikkert mange som har surfboards også.Lykke til

umulig å finne brukte brett for nybegynnere.
More than words
OP Offline
More than words

hva slags brett er du ute etter??? kan du surfe?? Hvis ikke vil du ha et 7 fots Egg Mini-Mal eller større. det bør være ca 20 tommer bredt og 2,5 til 2,75 tommer tykt. Problemet er at alle som er flinke nok til å surfe i Norge kvitter seg med slike brett til venner og kjente og veldig få er å oppdrive. Stavanger området er vel der det er mest brukte brett på markedet, sjekk aviser og sjapper. I Oslo er det bare folk som ditcher feikjøpte Thrustere og nye plastikk dupper i sjappene. kjøp på nett, det skal jeg http://www.sdsc.edu/surf/surfer_resources.html

More than words
OP Offline
More than words

whitewater i vika i oslo har et par brukte brett stående som de selger på kommisjon fra b.l.a meg, hvis du ikke skal surfe i norge ville jeg ikke kjøpt brett i norge riktignok, alle andre steder de driver med surfing er MYE billigere...

More than words
OP Offline
More than words

får brett custom shapet og dekorert til ca 400 euro. blir da tilpasset min lengde, tyngde, nivå osv. hva slags shape, finish, rails, tail, finner = the works. Er du interessert kan jeg sikkert sette deg i kontakt med "duden" som gjør det, hvis du er keen? Sett på de brettene på Whiter"n og kan du surfe er jo det et alternativ, men de selger sikkert noe bruk på Surf Sentrum i Stavanger også.

More than words
OP Offline
More than words

stikk heller til søramerika på ferie og kjøp deg et brett der. var i brasil og fikk custom-shapa brett i teccell-materiale med avtagbare finner for 1300 spenn. velg farge og alt det selv. hvor langt brett skal du ha? jeg har et 7"2 brett jeg kanskje skal selge. er ikke helt sikker enda--

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå