Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Trenger man ny goretex jakke hvert år ??
#30810 08/04/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg står en del på ski, men heldigvis har jeg greid å styre unna det verste "motepresset" som er i skibakken. Virker jo som om de fleste kjøper seg nye klær hvert år, selv om det de hadde i fjor var mer enn bra nok. Tror folk virkelig at man blir sett opp til pga dette ? Jeg tenker heller på hvilke prioriteringer folk gjør når de hvert år kjøper seg jakker til 4000-5000 kr de ikke har bruk for. For ikke å snakke om slalombriller, luer osv i hopetall (selvsagt bør man ha litt forskjellig, men det finnes jo grenser..)

Jeg tenker selvsagt ikke på dere som av visse grunner får slikt utstyr til helt andre priser enn vanlig folk (sponsede, forhandlere etc) Men kom ikke og si at ingen er dumme nok til å handle årets sportsutstyr til veiledendepriser rett før sesongen! Synes virkelig sportsbransjen har gjort en god jobb, med tanke på hvor mange som går rundt og tror de trenger det nyeste hele tiden. Har det så jævlig mye å si for en som stort sett står i bakken, og en og annen toppturen, om jakka er goretex, triple point eller noe annet ? Eller om jakka heter lowe, norrøna, mammut eller et annet overpriset merke.De som virkelig er avhengig av det beste er folk som er profesjonelle og de bør helst se etter sponsorer.

More than words
OP Offline
More than words

la nå folk gjøre som de vil.

More than words
OP Offline
More than words

Hvis folk driter penger, så for all del... Har selv gått til innkjøp av ny jakke nå. På salg selvfølgelig, 40% avslag... Den gamle har holdt i 5 sesonger. Tror kanskje jeg ska bytte ut buksa mi neste vår...? Point beeing, noen av oss bruker pengene på KVALITETS utstyr, det koster. Alt koster... Kjøper heller nye sko, brilleglass(som blir fort slitte) ,staver. Sånne ting. Det koster å reise etter snøen også, og det prioriteres iallefall FØR fancy klær... Men må man så må man. Skal jo tross alt trives i kulda...lol

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå