Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Atomic AFT Stomp
#29131 10/05/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Neon som vet noe om Atomic Stomp? Er det en stiv eller myk ski? Er den laget for freeride eller freestyle?

More than words
OP Offline
More than words

Omtrent samme bruksområde som salomon pocket rocket, men tyngre, dauere og ikke like morsom.

More than words
OP Offline
More than words

Den nye Stomp modellen tror jeg kan bli rå!De har endelig fått bort bindings plata på den og den blir mye lettere bare av det! Vet ikke om de har gjort noenserlige andre moderasjoner,men vet hvertfall at Sondre B Trives godt på både den og Tweak...Byttet nok ikke til noen dårligere ski når han gikk fra Salomon....

More than words
OP Offline
More than words

putrer rundt på et par slike nå. ganske så tunge greier, og noen avsindig tunge bindinger gjør de litt kjipe. Funker vel omtrent akkurat like fett som de fleste andre ski..

testa 3-4 par etterhverandre her om helgen, kan ikke si det var all verdens forskjell frem eller tilbake. Rundt kom jeg, og landinga var omtrent like hard..

Skulle jeg brukt fri-flyt-forum-idiot-språk ville jeg kanskje sammenligna de med den ene salomon-skien, tatt med i betraktningen at 2002-versjonen av en viss rossi-ski også slet med det samme, men at det i bunn og grunn vipper på om 2006-utgaven av AVR5 har rosa homsepaljetter på stålkantene eller ei..

(der sklei det ut gitt :P)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå