Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Angående "drit" på forumet
#28641 21/05/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Ser noen irriterer seg fryyyyktelig over usaklige innlegg her på forumet. Til dere som gjør dette: Fri Flyts forum er et av de mest levende forumene på nettet. Selv om "dritfaktoren" er litt høy, skjer det i hvert fall noe her. Og jeg tør påstå at de som stiller seriøse spørsmål, faktisk får seriøse svar. Så får vi heller nyte det andre i stedet for å irritere oss. Det er da ganske mange av de useriøse innleggene som faktisk er ganske morsomme?

More than words
OP Offline
More than words

Det kan bli litt over toppen noen ganger, men det er moro og. Hvor pompøs skal man være, tross alt!

Forum=underholdning? Ja, delvis...
More than words
OP Offline
More than words

Delvis helt enig! Det er en fornøyelse å lese innlegg som f.ex "Nei til alpinbakker" hvor en humorist legger inn noe svada, og 75% av ski-Norge går rett i fella og svelger agn og revesaks og hele pakka. Topp underholdning.

Seriøse spørsmål får også en god del seriøse svar, men her er det mye å hente. Er litt for mange synsere uten peiling som svarer tilsynelatende seriøst, men fullt av bullshit. Husker en tråd hvor en håpefull lurte på hvor man kunne få kjøpt et spesiellt skimerke. Blandt svarene var det utsagn som "Hva skal du med de møkkaskiene din Dust" og så videre. Blir ikke det litt dumt, og i værste fall respektløst overfor en kanskje ung og håpefull jibbespire?

Drittslenging = dårlig
More than words
OP Offline
More than words

Enig at man skal godta mye, men direkte drittslenging og utskjelling er ikke av det gode. Tydelig at en del bruker forumet for å ventilere for et eller annet. Oppfordrer slike til heller å hogge noen favner ved eller kjøre sprintdrag i ei myr for å få kjørt ut aggresjonen. Ike særlig hyggelig for en unggutt å få slengt "din dust" i trynet ved første innlegg her.

More than words
OP Offline
More than words

Mistenker at det ikke er de eldre brukerne som slenger mest med leppa her(håper iallefall det, håper jeg er ferdig med og skamme meg over "min" generasjon).

Når noen kommer med argument av typen "hva skal du med møkkaskia din dust" lar jeg det de skriver tale for seg, og gidder ikke bry meg så mye.

At noen skriver masse bullshit, vel det skjer, men det skjønner man ganske fort da. Iallefall hvis det er noen andre på som har stålkontroll på emnet, fingeren i jorda eller litt logisk sans.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå