Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Fischer Airstyle
#27877 14/06/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

har en som vil selge meg fischer airstyle. noen som har prøvd dem?

More than words
OP Offline
More than words

Fischer er drittski (airstyle)Head madtrix er mye bedre !!!

More than words
OP Offline
More than words

Er litt spesielle ski, fungerer stort sett kun til park/pipe, umulige å kjøre skikkelig med i både preparerte løyper og pudder.

Men hvordan en ski oppleves er jo som alt mulig annet svært så personlig. Derfor er det viktig å prøve ut.Tviler på at noen her liker dem spesielt godt though.

Btw, sverger selv til salomon 1080 og PR.

More than words
OP Offline
More than words

Fischer airstyle NT er ei smooth parkski, lite innsving gjør den stabil som faen fakie. Skal du utafor parken flyter den ok i pudder pga. ovennevnte innsving, men er litt kjedelig å kjøre sving med i bakkin.2002 designet er tøft med snøkamo på baksskia. Jeg kjørte den i 180. Bra ski.

More than words
OP Offline
More than words

ingen av de siste års fisherski har vel tidenes design, hverken grafisk eller med tanke på de noe snåle tuppene de er utstyrt med. Men skiene kicker ass å kjøre på. Jeg har kjørt de i to år og digger at de er så tunge som de er, noe som gjør de latterlig stabile i lufta og i landing. Har kanskje litt rart flexmønster, men er solide og trives best i park, kurant i løype og rævva utafor( hvis du har de 100% midtstilt, vel å merke). Men med den samme bindingsplasseringen er de noe av det aller beste jeg har kjørt svitch på. Og til dere som sverger til salomon: tør og mene noe annet. hittil har jeg ikke møtt en dyktig skikjører i Norge som liker salomonskiene godt. Candide får ræva full av penger av salomon, så selvfølgelig sier han de er gode...

More than words
OP Offline
More than words

Jeg har kjørt på airstyle i en sesong, og de fungerte veldig bra i parken. Utenom er de ok for meg. De er ganske myke, og det passer bra for meg (60 kg).Prøvde 1080 en del først, men jeg syntes at airstyle var vel så gode. Så hvis du får en rimelig pris, løp og kjøp!

More than words
OP Offline
More than words

Kanskje alle som anbefaler salomonski anbefaler dem fordi de får rævva full av stæsj fra dem også da :P

Men seriøst, folk liker forskjellige typer ski, slik er det bare.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå