PR-kåte som faen?!?!?
|
More than words
|
OP
More than words
Disse slakklinejokkerne... det er sikkert kult å gå på slakk line, og kult med mye annet. Men hvorfor i svarten er de så forbanna PR-kåte? Lever man ikke hvis man ikke er på TV? Helvete heller, når jeg gjør noe, samme hvor ekstremt, så prøver jeg å komme meg lengst mulig unna folk, da roen og stillheten er en dimensjon som gjør opplevelsen enda større. Jeg tror disse PR-kåte ekshibisjonistsvina går glipp av en hel del, og jeg tror fokusen på å eksponere seg for enhver pris faktisk tar vekk fokusen fra selve aktiviteten. Men la dem nå holde på, så holder jeg på med mitt...
|
|
|
 er du helt dust???
|
More than words
|
OP
More than words
hva faen man sier ikke nei til å være på tv fordi man skal være cool!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
 SJAAALUUUUUU!!!
|
More than words
|
OP
More than words
rett og slett, ikke noe mer å si om den saken. du må nok finne på noe mer spektakulært da vet du, så kanskje noen kommer og filmer deg også! tror forresten ikke på at du er særlig ekstrem, siden du gjemmer deg vekk og ikke vil fortelle hva du gjør som er så tøft! lenge leve ekshibisjonismen!
|
|
|
 Jævla Pleased Loner!!
|
More than words
|
OP
More than words
Ta nå å hold kjeften din da!!! Selvom kanskje ikke du har et tv tryne trenger jo ikke sjalusi utbrudde ditt gå utover bra folk som gjør noe kreativt og spennende!!
|
|
|
 Den satt "Pleased Loner"
|
More than words
|
OP
More than words
Jeg er fullstendig enig med deg!
|
|
|
 hei
|
More than words
|
OP
More than words
Dere over meg, tenk over saken litt meir. Loner, du e konge. På tide nokon sa i frå, klart og tydelig!
|
|
|
|
|
|
 Hallo
|
More than words
|
OP
More than words
Verden er faktisk ikke svart/hvit, og alle mennesker er faktisk ikke like. Noen har et behov for oppmerksomhet rundt seg selv, mens andre absolutt IKKE vil ha oppmerksomhet! Alt er absolutt like normalt! Er enig med Loner forsåvidt at noe er litt feil om man gjør sin "extremsport" for å være kul og ønsker å eksponere seg, men samtidig trenger jo ikke dette være slik selv om man kommer på tv... Alle er forskjellig, men jeg tror mesteparten av oss som liker å drive med litt ekreme aktiviteter i bunn og grunn gjør det av samme grunn... Bortsett fra noen 14tis unntak selvfølgelig. At noen sier jatakk til pr. mens andre ikke ønsker det er noe annet og går på enkeltindividet, noe vi alle må repektere! Gjør som du vil selv, men ikke kritiser andre for hva, og hvordan de gjør ting og for at de har andre behov og ønsker en deg selv!
|
|
|
 fy faan så enig
|
More than words
|
OP
More than words
jeg er drit enig Fred ,Ida Eilev og fylla er så jævla kåte (pr?)
|
|
|
 maslows behovspyramide
|
More than words
|
OP
More than words
Der er annerkjennelse og cred i gjengen under selvrealisering. Man prøver å snuse på selvrealiseringes dunst ved å fremstå som kul for andre. bare sånn til info. Jeg er enig med han som startet denne diskusjonen, men i sosialiseringsprosessen er det velkjent at folk er sånn så det burde ikke komme som noen overraskelse.
|
|
|
 ikke
|
More than words
|
OP
More than words
og det er ikke simen som la inn den siste. Vurdér å skaffe deg et nytt nick, kammerat. For øvrig synes jeg de som vil kan gjøre hva de vil hvor de vil, så lenge de ikke plager andre. Folk kan selvsagt mene hva de vil også. Og gi uttrykk for det eller ikke.
|
|
|
 driiime
|
More than words
|
OP
More than words
haha, dere pro guys altså  begynner å dra opp maslows behovspyramide og slik.. jaja..
|
|
|
 driiiime
|
More than words
|
OP
More than words
sånn derre line greier ser kjett ut uansett.. "oiii, se påå meeeg, jeg utfører sirkuskunster, jeg er gææren".. huffoghuff, alt mulig blir jo liksom ekstremsport i dag..
|
|
|
|
|
|
 Alternativet...er mye verre!?
|
More than words
|
OP
More than words
det er ikke galt å ligge på selvrealiseringsnivå i Maslows-behovshierarki. Jeg er der selv og er veldig tilfreds med det. Når det gjelder det å være PR-kåt eller ikke så mener jeg at bildet må nyanseres en god del. I etisk handling ligger det fire grunnleggende element: Ansvar, omsorg, respekt og kunnskap. I forhold til balansekunsten som skal vises frem på TV i kveld så mener jeg at de som medvirker der gjør noe som det står respekt av. Nå har jeg ikke sett innslaget selv, men jeg tror at kanskje noen av seerne kommer til å tenke at dette har jeg lyst å prøve. Da er mye oppnådd vha. media, dvs. slakkline.no og de som medvirket har formidlet noe positivt og enkelt (ikke i vanskelighetgrad) i beste sendetid. Alternativet med mer krig, vold og terror er ikke bedre enn flott balansekunst!?
|
|
|
 12 skivebom
|
More than words
|
OP
More than words
Slakkline AS vil på TV fordi det er suveren promotion. De SELGER dette produktet, og er avhengig av all markedsføring de kan få for å selge mer, slik at de kan tjene mer penger. Sånn er det med alt ute i den store verden. Fra Cola og Marsmellows via Opel, DB skis, Folven camping, Friflyt til Slakkline. F.eks.
|
|
|
 nytt navn ?
|
More than words
|
OP
More than words
skaffe meg nytt navn hva faan mener du mother fuck
|
|
|
 Te deg
|
More than words
|
OP
More than words
Kanskje fordi jeg har hatt nicket siden denne sida kom på lufta, og spesielt fordi du disser folk jeg kjenner. Hvis du tenker deg litt om kan det kanskje være litt kjipt for dem å tro at jeg slenger dritt om dem her. Hvis du skjønner. Håper det. Lykke til.
|
|
|
 ok
|
More than words
|
OP
More than words
sorry ass burde hatt mere respekt for deg er ikke så vant til detta
|
|
|
 Slik er det når reklamen virker...
|
More than words
|
OP
More than words
Ser ikke bort fra at jeg kan ende opp med et slakkline.no-produkt en gang. Så da er hensikten oppnådd vil jeg tro :-) Fikk ikke sett innslaget. Kom det på luften og var det bra?
|
|
|
|
|
|
 nivå
|
More than words
|
OP
More than words
anbefaler -> http://www.steepstone.com/diskusjon/ for nivået som er lagt her - det pleier jo ellers å være OK her - men ikke der - så la oss slippe mer av detta da, please
|
|
|
 bravo
|
More than words
|
OP
More than words
kjempet meg gjennom denne tråden, det var vanskelig men jeg greide det... så utrolig mange rare meninger!! bravo til rangle, virker som den eneste som har fattet hvordan ting henger sammen. til nmh-spiren som ramser opp behovspyramiden: fint at du husker det du har pugget, men du kan legge fra deg Kotler-boka di nå! i tv-stuntet til slakkline var det nok kun snakk om å få mer omtale og å skape interesse rundt produktet de markedsfører og selger. GRATIS tv-reklame mao!
|
|
|
 DETTE FOUMET SUGER!
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|