ski vs snowboard
|
More than words
|
OP
More than words
nå kommer sikkert mange snowboardere til å bli veldig sinte men: for meg så ser veldig mange snowboardtricks veldig like ut, og når ikke utøverne gjør noe forsøk på å variere heller så blir det kjedelig å se på!!! jeg tenker ikke minst på NM på kongsberg der jeg tror 95% av alle kjørerne tok cork. Fett de 10 første gangene, men ikke når alle løperne tar dette trickset. På ski derimot syntes jeg det er lettere å se variasjon på både graber og tricks. Dessuten så ser det ut som skifolket drar på mer en de på snowboard!!!
|
|
|
 snowboard er jo det kuleste uansett
|
More than words
|
OP
More than words
hva med railing? der ser jo alle ski-triksa helt like og ikke minst sykt stygge ut. Nosepress og tailpress meg i rævva...er det kult å stå stokkstiv frampå tuppen av skia? NEI! Ingenting slår en god fs boardslide på snowboard. Det er bare tull at ski er mer variert...med unntak av grabbene, der har dere to planker å ta tak i, mens vi har en...derre kan krysse og spre beina. Men det ser ikke så kult ut, dessverre.
|
|
|
 Re: ski vs snowboard
|
More than words
|
OP
More than words
"i thinkeh, skier go bigger and faster" Nei karer, jeg trudde denne diskusjonen var over tidlig 90-tallet!
|
|
|
 "snowboard er jo det kuleste uansett"
|
More than words
|
OP
More than words
Noe så ufattelig barnslig å si det!Dette er vel en diskusjon der mange posere vil si at det de kjører på er kulest. Jeg kjører både ski og snowboard, syntes begge deler er like gøy, men når det gjelder å se på er ski mest variert og spennende. Håper alle drittunger kan holde seg borte fra forumet!!
|
|
|
 øøøøøøøøøøøøø
|
More than words
|
OP
More than words
d går jo fan ikke ant å sammenligne ski og brett uansett, d e to forskjellige dimensjona..............
|
|
|
 Usakelig...
|
More than words
|
OP
More than words
Støtter meg til Gunnar. Trodde denne diskusjonen var død på 90-tallet. Jeg kjører selv på ski, men å si at brettkjørerene ikke varierer når de hopper... Den klarer jeg ikke helt å se. Jeg vil nesten gå så langt å si at de varierer mer enn skikjørerene. Når det gjelder drapåvilje er det også tull å si at skikjørerene drar på mer. Det er vanskelig å sammenligne. Det er bra mye lettere å få opp litt fart på et par planker enn en fjøl.
|
|
|
|
|
|
 Spinns på "ski vs snowboard.."
|
More than words
|
OP
More than words
har stått både på ski og snowboard, og mener de første spinsene er lettere på snowboard.. men når det nærmer seg 720, 900, osv er det lettere på ski fordi med ski kan du kjøre med beina fra hverandre på hoppet og samle dem i luften.. og da får du høyere fart... Mens rails er best på brett, men det er mye lettere å raile med snowboard enn ski, det er ikke noe å diskutere..
|
|
|
 Humm
|
More than words
|
OP
More than words
Min mening er at Snowboard har sluttet å utvikkleseg mens Ski ikke har det..ferdig med den saken
|
|
|
 spin
|
More than words
|
OP
More than words
de er riktig at man KAN samle bena i luften på ski ved 720 og 900, men det ser litt sånn frystyle aireals ut, strake ben og samla ski.... Stil er viktigere en graders rotasjon.. det ser bedre ut med skulderbreddes avstand mellom skiene i lufta spør du meg.
|
|
|
 GGGGGGGGGGjjjjjjjjjesssssspppppppppp
|
More than words
|
OP
More than words
Har nå brettet mitt jeg. Kjør hard uansett hvilken religion du tilhører.
|
|
|
 ski
|
More than words
|
OP
More than words
gi freestyle-landslaget på ski en mnd på snowboard og dem er konger de fleste skisentere!!!
|
|
|
 her er greia:
|
More than words
|
OP
More than words
ski er jævlig kult om du kan det, kjører du ski synes du jo seff at det er kulest! er du god på brett er jo det kulest, å kjører du begge er alt like kult..tipper det er en analspisende elefant som har kjeda seg en kveld å lagt ut denne linken, det er jo over 36 908 576 år gammel diskusjon, å jeg har en viss anelse om at det ikke bare er jeg som synes at dette er urtåpelig...!gå ut å kast ball eller noe, høgg ved, gå sidelengs, gjør no fornuftig....!
|
|
|
|
|
|
 hahaha
|
More than words
|
OP
More than words
måtte bare lage liv i denne!
|
|
|
 tapar....
|
More than words
|
OP
More than words
skidude, du e ein tapar! ka e poenge med å legga ut sånne innleg? uuuu med skidude!
|
|
|
 SHUT UP AND RIDE
|
More than words
|
OP
More than words
Gir fullstendig F#"N om bla bla bla bla... Prøv selv å spinne og flippe og vær filnk, ikke mas på andre.
|
|
|
 ski....
|
More than words
|
OP
More than words
ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski ski dere skjønner sikkert tegninga nå...
|
|
|
|
|