Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Kjiipe Bergensere?
#25938 26/08/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

60,- kroner pr. tur er vel helt ok, hvor mange rekker man og ikke minst orker man pr. dag? 5 om dagen? Det skal visst være sunt også.. Koster det samme som et dagskort på ski.

Dårlig at vi ikke får ordentlige rabatter
More than words
OP Offline
More than words

Kjipt att paraglidere går gratis, når folk med sykkel å ski må betale! Forskjellsbehandling, det dumme er at hvis det blir forandring så blir det bare til at også paraglidere må betale, det skulle vært mulig å ordne en rabattavtale, jeg tar den banen ca. 40-50 ganger i sesongen, det blir jo endel penger av det. Kanskje vi storbruker skulle gått sammen om å få et tilbud på et gitt antall turer. Jeg kan gjerne forhåndsbetale 40-50 turer, hvis alle kan spytte i potten kan vi gå til ulriken as å spørre hva vi kan få 1000 turer for f.eks, det er per i dag 60000 spenn, hvis ikke det beløpet er stort nok til at de blir interresert er de ikke økonomer hvertfall, de omsetter jo for rundt 5,6 millioner så en kunde på 60000 takker de ikke nei til. Vi burde ha mulighter for å inngå en deal på et slikt kjøp

More than words
OP Offline
More than words

Klart at vi paraglidere er et mer spektakulært innslag for turistene enn syklister, med all respekt. Det dere gjør er råere, men jeg har forståelse for at PG-miljøet for betalt. Vi gjør dessuten diverse dugnader for Ulriksbanen!

Det hadde vært mer riktig om dere fikk en storbrukeravtale, med rabatt.

More than words
OP Offline
More than words

Bergensere er ikke bare kjiipe, de er stygge, lukter vondt, skvaldrer sinnsykt og fjerter kontinuerlig. Detoner et tungt, tungt sprenglegeme over denne byen!!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

spetakkel er kjipere

Der gikk dere litt over streken...
More than words
OP Offline
More than words

Skal ikke si at Bergen er verdens vakreste by og fjas og fanterier, men dere trenger jo ikke slenge drit om byen..

Men jeg forstår alle som er sinte på denne tiden av året. Siden det tross alt er lenge siden fersk snø og det kan jo gå utover oppførselen.Hold ut! snart er det september og da er det ikke lenge til snøen daler som hvitt gull!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå