Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
www.telemark-pyrenees.com kan det stoles på?
#25918 26/08/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

jeg vurderer å bestille nye ski fra www.telemark-pyrenees.com sin webside. Noen andre som har bestilt her og har erfaringer fra det.? negative eller positive? har dere noen andre sider som eventuelt er billigere eller bedre?

Ja, de kan stoles på!
More than words
OP Offline
More than words

Har meget gode erfaringer, har kjøpt ski der mange ganger. Meget god service, skiene blir montert og sendt oppover med det samme! Det er i hovedsak engelskmenn som jobber der slik at språkproblemer er det lite av. Dersom de ikke har akkurat det du ønsker, eller noe er uklart, blir du kontaktet på mail eller telefon. Har ikke kommet over en billigere nettside, f.eks cham3s.com har jo aldri tilbud.......

More than words
OP Offline
More than words

de svarer jo aldri på mail.

jeg har forsøkt å få tak i de flere ganger, men ikke noe svar...

More than words
OP Offline
More than words

dette er 1 meget bra side! har kjøpt alle di siste skia mine der! kommer ALDRI til å kjøpe non andre plasser igjen tror j! seriøse og greie folk!

Anbefales sterkt!!
More than words
OP Offline
More than words

Har handlet mye der de siste åra. Det er der jeg får best service og de beste prisene... Fullt å helt å stole på.

More than words
OP Offline
More than words

har laget igjen altfor store mengder penger der og anbefaler veldig.kjøpte av dem i vinter og fikk levert meste parten innen 5-6dager.resten kom etter 14 fordi DHL suger stor K.K og ikke klarte å komme når jeg var hjemme slik jeg hadde avtalt.det som ble saagt om mail, var ikke noe problem for meg.sendte sikkert 8mail(litt bytting av bestilling ol) og fikk alltid svar innen neste dag.uber service og god pris

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå