Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Breuil-Cervinia noen som har vært der?
#25910 26/08/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Vurderer en tur ditt i vinter. Og lurer derfor på hvordan stedet er!

Tidspunktet er i midten/ slutten av februar!

More than words
OP Offline
More than words

Var der en uke medio februar 2004.Varierte bakker med kjøring både i Cervinia, Zermatt og Valtournenche, må ha passet med deg i bakken! Vi var jheldige og fikk 75 cm nysnø o g da var det lett å finne urørt snø.Lite køer.Du kommer høyt opp,flotte omgivelser. Det var mye briter der, selve byen Cervinai virket ganske tam, selv for en gammel mann som meg.45+! Tror ikke det er stedet for hardcore kjøring eller afterski,..Hadde en fin offpistetur med start i en liten landsby som het Chamois- anbefales.Snakk med Ludovico Tich på hotell les"neiges d"antagnes-. Skriv hvis jeg du ønsker mer...

More than words
OP Offline
More than words

Hvis du er ute etter brattere fjellsider vil jeg heller anbefale Zermatt på andre siden av fjellet. Her kjøper du selvfølgelig skipass som dekker både Zermatt og Cervinia. I både Zermatt og Cervinia finner du plenty med uoppkjørt nysnø lenge etter siste snøfall. (Min oppfatning for 2 år siden) mens det er en del flatere i Cervinia enn Zermattsiden. Er du ute etter afterski er det bra trøkk i Zermatt.

More than words
OP Offline
More than words

Takker så meget.Dersom dere har mere opplysninger kan dere gjerne sende meg en mail eller skrive det her!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå