Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nytt fra Sweet
#25525 06/09/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

More than words
OP Offline
More than words

Og ganske så mye billigere enn Rooster..

More than words
OP Offline
More than words

Prisen på Trooper gjør at alle Rooster-eiere innser at de har brukt for mye hjelmpenger, men at de fremdeles vil være de kuleste i bakken ;-)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
More than words
OP Offline
More than words

trooper er DOBBELT så rå som rooster!!!!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

Ehhh...

Poenget er at _prisen_ gjør Rooster"n eksklusiv og kul, ikke at den nødvendigvis er den beste eller feteste hjelmen.

More than words
OP Offline
More than words

for det er jo aldri slik at pris og kvalitet går hånd i hånd! Det hender faktisk at noen ski er dyrere enn andre... kanskje disse skiene er bedre også! Bare en tanke jeg fikk

More than words
OP Offline
More than words

ser ut som ryggskinna er fet også. noen som har testet? håper den sitter litt bedre på ryggen enn andre jeg har prøvd. hei som jeg gleder meg til vinteren...

More than words
OP Offline
More than words

Synes sammenligningen din er teit (I mangel av et et ord som kunne fått meg til å virke mer intelligent og kreativ valgte jeg det som passet best til innlegget ditt...)

Ja, selvfølgelig går kvalitet hånd i hånd, noen ski er dyrere enn andre og disse er som regel bedre ski.

Men hadde du orket å dra den prepubertale skallen din ut av pappas lommebok og lest artikkelen hadde jeg ikke orket å bruke energi på deg. Du sier indirekte at Trooper er en dårligere hjelm enn Rooster fordi den er mange hundre kroner billigere. i tillegg prøver du å si det på en kvikk og morsom måte... Tulling!

Begge hjelmene lages av TEPEX carbonfiber. Trooper er billigere fordi den er billigere å produsere! Gjør det den til en dårligere hjelm..? Neppe..Beskytter den like bra som Rooster...? Garantert.. Gjør det den til en hel annen modell fra Sweet..? Ja..

Men fortsett med å basere utstyrsvalgene dine på at det dyreste er best.. Så kan vi andre nyte denne flotte hjelmen til en hyggelig pris! Så kan du kjøre rundt med Sweet Rooster og tro at du har en mye bedre hjelm enn de med Trooper...

More than words
OP Offline
More than words

Ikke så hissig nå! Tror nok vi er enige. Mitt ENESTE poeng er at det ofte er en sammneheng mellom pris og produkt. Jeg kunne nok forklart meg bedre, men mente ikke det skulle være nødvendig. Du hadde kanskje spart deg for innlegget dersom jeg hadde byttet kvalitet med produkt.

More than words
OP Offline
More than words

...om du hadde skrevet korrekt, så hadde vel strengt tatt _du_ spart oss for innlegget;-)

More than words
OP Offline
More than words

Det er for mye sinne i verden...

Til alle som krangler online:
More than words
OP Offline
More than words

SUG LUT, DERE ER HELT PÅ TRYNET! FOLK DRITER I HVOR BREDT SPEKTER AV FREMMEDORD DERE HAR, ELLER HVOR FLINKE DERE ER TIL Å ARGUMENTERE FOR HVOR TUA (!) HAR BLITT AV, ELLER HVEM SOM ER DEN PENESTE JIBBEREN, ELLER SLENGE DRITT OM BIGTRIX-CREWET..DERE ER ALLTID LIKE FORPULT JALLAKOKKELIMONKE. DETTE ER INGEN SLADRE-SYMØTE-FJORTENÅRING WEB SIDE. FAEN I HELVETTE - MOTHAFOCKKKAZ!

I rest my case....
More than words
OP Offline
More than words

Se over wink

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå