Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2
keeg-invasjon?
#24947 14/09/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Det er en ting jeg frykter verre enn verst her på jorda... Nemlig ordet "keeg" og dets omfang. Når jeg nylig så det ordet (og ikke med negativ omtale) under innlegget "Canada Goose" kjente jeg et lite stikk i hjertet... friflyt.no skulle jo være en av mine fristeder for alt som har med "keege" folk å gjøre. Omgås nok av dem ellers i hverdagen! Vel, innser nå at de keege finnes overalt... Unntatt et sted; www.board-unity.org neste!

Hva f... betyr keeg?
More than words
OP Offline
More than words

?

More than words
OP Offline
More than words

Det er et snobbete ord for kjekk/kul eller hva du vil... Det er geek baklengs, noe som er litt lamer...

hvordan uttales det?
More than words
OP Offline
More than words

hvordan uttales det?

More than words
OP Offline
More than words

"keg"

More than words
OP Offline
More than words

...f, jeg har blitt gammel.

More than words
OP Offline
More than words

Det går an å være keg selv om du er gammel...

More than words
OP Offline
More than words

"kiig" og "Kigt"

til kiig keeg kink konk
More than words
OP Offline
More than words

Hehe det trodde jeg og i starten, alle mobba meg skikkelig.. IKKE bruk det ordet! det uttales keg og kegt, og staves keeg og keegt. Hvertfall ikke bruk keegt, det er det verste ordet av dem alle!!

More than words
OP Offline
More than words

Høres ut som noen jævla små fjortiser. En Keg er en øltønne som vist på Amerikanske Collegefilmer. Kiiiiiiiiig eller andre forsøkt innførte svenske sleng uord kan ta lang fart og kjøre hodet langt opp der det er veldig trangt, brunt og fult av hår... Hvis det er så hipt og spennede med nye ord kan dere prøve disse.

Sdren

Srekcufahtom

Sreknaw

More than words
OP Offline
More than words

Wankers er vel et totalt utdatert skjellsord da det å runke så spruten står nå er akseptert atferd også blant britiske hooligans. Uttrykket oppsto jo på britiske forballtribuner som en hedersbetegnelse på de dommerne som var spesielt rause mot bortelaget. "U bloody basssstd, bloody wankr!"

More than words
OP Offline
More than words

Good on ya... (med et lite snev av sarkastisk ironi). Det er få skjelsord i det engelske språket som har blitt påfunnet i din levetid. Å påberope seg til ekspert på engelske banneord er vel litt drøyt. Hopp av kjepphesten og adresser det som er problemet her. En gjeng mennesker som føler tilhørighet og fellesskap rundt et ord som "keg" bør egentlig komme fra en amerikansk ungdomsfilm, ellers blir dette noe søkt. De fleste ord i det engelske språket er jeg med på men når jeg slo opp Keeg på www.dictionary.com kom det ingen ting. På oppslaget Keg kom øltønne.

Da er spørsmålet til alle menneskene som er så keege. Hvorfor gå rundt å snakke "liksom engelsk" nonsensical bullshit ???

er det ikke bedre å bruke ord som gir mening?

More than words
OP Offline
More than words

Kevin Keegan! Sier ikke mer... den største drukkenbolten i engelsk football etter G. Best

d er så mye bønder her!!!!!!
More than words
OP Offline
More than words

dere er bare så jævlig misunlige fordi dere ikke klarer å finne på noen bedre ord selv!!dere er noen forbanna u keege bønder!! soss er fett og den jævla bonde grammatikken deres er ut aigth!

More than words
OP Offline
More than words

d er ikke "keg" men keeg aigth? skjønner ikke at dette skal være så vanskelig??? bønder!!

Du er jo så kul da torjus k!!!
More than words
OP Offline
More than words

Er ikke bonde selv, men har ikke så mye imot de... Du er jo bare så kul siden du bor på et snobbe sted, din arrogante klyse!!! keg betyr øltønne bare se på american pie hvis du ikke tror det...

More than words
OP Offline
More than words

nå står det ikke keg da din sopp det står keeg d er to helt forskjellige ting og utales forskjeøllig! tulling! er stolt av å være den "klysete" snobben du sier jeg er!

Jasså det uttales forskjeøllig!?!
More than words
OP Offline
More than words

Liten skrivefeil der ja... Det uttales helt likt da din apeloff! det uttales ikke keeeeeg... Som nevnt over uttales det keg... Rett fram, og ikke noe trykk på e`en... Det er ikke akkurat noe veldig oppfinsomt ord som du skal ha det til heller... Det er geek baklengs, her på vestkanten er vi sååå kule som sier keeg... hahaha

More than words
OP Offline
More than words

torjus k er så jævlii tøff ass.. ..TAPER..

More than words
OP Offline
More than words

Yo yo yo mothafu¤#%er. Like tøff som Vanilla Ice ???

Vi som ikke er så Keege lurer selvsagt på hvordan vi kan bli det??

hva betyr ordet bruker??

hvor er det fra??

og hva betyr det???

Er selv fra Bærum og bor på Frogner, så noe utpreget Vestkant greie er det vel ikke...

More than words
OP Offline
More than words

.... ordet du bruker ?? ...

More than words
OP Offline
More than words

Ordet "keeg" stammer fra sørlandsmiljøet i snøkeg og har sitt opphave fra en vanvittig episode i jentegarderoben på Arendal Veideragauende skaula. det var juleball på skolen og snøkegerne hadde trening. Under dusjingen fant en del frekke frøkner ut at de skulle blotte seg foran vinduene i matsalen der juleballet foregikk. de løp ut så puppene hoppa, og alle på juleballet stormet mot vinduene. Og de skreik: "Få kigga på tøytone!!!" "Få kigga!!!" "Å hold kjeftå, di jævlå kigfittå" skreik Jens Jånny, "Kiiiig" skreig han. dette uttrygget breidda om seg, og befesta seg raskt som eit usedvanlege keeiiggt uttrykk så ha skabå debatt og anna moro øve da ganska land i langa tide og me veit at slik vil da fortsetta.

More than words
OP Offline
More than words

Skaff dere et liv a!!!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

javel da kaller jeg meg

More than words
OP Offline
More than words

KYSS ME MITT I FU`N

More than words
OP Offline
More than words

Dette er svært simpelt, er man keg vet man det, ergo dere andre: dropp det!

svar på alle spørsmål angående "keeg"
More than words
OP Offline
More than words

More than words
OP Offline
More than words

skaff deg et forbrukslån på 15000, så slipper du å være så bitter over å måtte drite deg ut på de råttne elan-plankene dine,, ikke vår skyld at du er fattig!torjus k er konge!!

More than words
OP Offline
More than words

Torjus K har gode og smarte ord og si oss så vi bare si at han er konge...

More than words
OP Offline
More than words

Så på sida deres... og knakk sammen i latter. Er det en gjeng rosa Picket T-skjorte bærende, mintgrønne pannebånd folk som er Keege???

ok om en gjeng småhomsete drittunger syns det er flash å gå rundt å se mer forfengelig ut en Barbie (seriøst, dere må bruke mer tid på utseende enn jenter), er det griet for meg.

Skal ta dere med på fjellet jeg, hvis dere ikke lover å krype sammen i fosterstilling og hvine etter mamma. Så vil dere skjønne at fjellet bryr seg ikke om du har stripet håret eller ikke, som du har skaut på hodet, bor i Oslo 3 eller 7, og hva slags sleng uttrykk du bruker.

Personlig syns jeg at Torjus K her skulle tatt seg en bratt tur i Hurrungane eller nordpå, så kan han se litt på hva slags natur de folkene han er så tøff mot oppsøker.

et lite tips, Les en bok som heter "Tao te Ching"

More than words
OP Offline
More than words

Torjus K D U KJEMPE TØFF! GO VANILLA....

More than words
OP Offline
More than words

Så de kvisete småguttene på overnevnte side - og har etpar kommentarer/råd.

1.Hvis dere først skal være så strøkne og deilige må dere da ha kontroll på dekkstift og peeling. Dere ser jo ut som noen oppstæsja gutteprostituerte fra Bucuresti.

2.Hvis dere skal flashe med at dere har så mye spenn - ikke sitt i triste sokkelleiligheter å drikk billigøl. Skal man leve over evne eller være omvent bohem må det gjøres adskillig mer gjennomført enn som så...

Neiognei, dette var mislykka greier

More than words
OP Offline
More than words

Bærums-barbie er ikke jente, men noe som likner på en gutt. Rosa topp og hårbånd! Homoer! Alexander Nicolai, my ass! Deng dem!

"Skjerp dere" er tåpelig!
More than words
OP Offline
More than words

Det skrives ikke picket, men piquet-skjorte! Dyslektiske rotte!

KOZ LIZZOM, NØRD!

More than words
OP Offline
More than words

Tid er penger og jeg sover til klokken 1700 hver dag forbanna sos.klienter...

Til dratilhelvete....
More than words
OP Offline
More than words

Hva vet du om min økonomi? og ja beklager, kunne ikke stave piquet, måtte alle mine etterkommere slippe å gå i rosa og mintgrønne utgaver av dette plagget.

Riktignok må jeg jo si at jeg tror skoen trykker et ganske riktig sted da, hvis jeg klarer å provosere deg så mye.

Har vokst opp i Bærum, bodd i Oslo 7, Oslo 3 og bor nå i Oslo 2. Status og penger har lite med hvor kul du er. og det er stor forskjell på å være kul og krampehip...

Kul er noe du er mot folk og omverdenen, ikke et projektert image av missforstått vellykkethet.

keegete jentegutter
More than words
OP Offline
More than words

men hva ble det til?
More than words
OP Offline
More than words

skjer med uttale? "keg" eller "kig" ?

More than words
OP Offline
More than words

Den sida med de keege folka minner meg om yngrebølgen som gikk på tv for en stund siden... Fy fan, bader heller øyene i syre enn å se på keege folk. Oslofolk som har et mindreverdighetskompleks mot kegsterne fra Stockholm.

More than words
OP Offline
More than words

Til alle dere som klager over at det er så altfor mange keege folk rundt omkring!

Dere er bare misunnelige! Dere er så j****g hypp på den stilen vi kjører, klærne, damene og alt som hører med!Ok, det er ikke alle keege som har rævva full av penger, men tro meg, det har jeg.Og jeg nyter det! Hvertfall når dere med sosial-foreldre kommer her og sutrer som bare det! Tenk dere den følelsen vi keege får da? Det varmer hjertet skal jeg si dere!Dere vet uansett innerst inne, at er det noe dere ville vært, så er det keeg, smeek og deeg!Som sagt, dere er misunnelige som F!Og til de som sier at dere hadde smelt oss ned, prøv så skal vi se hva som skjer! Først denger vi dere, så går vi til fattern, som seff har cash, og saksøker dere så hardt opp i rævva, at familien deres vil ha gjeld i generasjoner!

KEEG UT

Side 1 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå