Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Karma VS V-pro?
#24817 15/09/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg ønsker en stabil allroundski med tupp bak. Kjører mest i vanlig bakke, litt off-piste og lite park. Har nå en 1080, men har blitt anbefalt å titte på Völkl V-Pro. Er det slik at det er Karma som har tatt over for denne modellen? Noen som vet forskjellen? Noen som har testet Karma?

Karma er en skikkelig go ski!
More than words
OP Offline
More than words

Karma har tatt over for V-pro ja. Jeg fikk Karma skia for en halvanen mnd siden, drit gode ski, lette, gode å spinne med, Mjuke, spenst i bakskia, så du kan lobbe lett som ingenting over steiner. Knall artige ski!!

Anbefalern på det sterkeste

More than words
OP Offline
More than words

jeg har begge skiene. V-pro 180 med linken og Karma 177 med Free1400.

De er begge veldig gode allroundski. Ikke av mykeste sorten.

Begge trives bra i parken, og jeg vil nesten holde en knapp på v-pro i park pga litt smalere midje.

Utenfor løypa er gir Karmaen noe bedre flyt.

Du kommer til å bli fornøyd uansett, men Vproen blir ikke produsert lengre, så du får kanskje en dødsbra deal på fjorårets. Karmaen kommer neppe på tilbud.

More than words
OP Offline
More than words

Skal få karma av meg shit billig. Selger splitter nye karma 05 modell, ALDRI BRUKT. Vil du ha de så send meg en mail. haugivar@hotmail.com

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå