Jeg vet ikke om det er helt relevant, men uansett:I 3 år var jeg skikkelig plaget av tennisalbue (senefestebetennelse). Kunne ikke klatre mer, sykling måtte utgå, kunne ikke håndhilse på folk, eller dra av brekket på bilen. Fikk en drøss med kortisonsprøyter og Cataflam og hva alt heter, men det ble bare periodevis bedre. Ble desperat og sjekket litt rundt.
Kom over et sted uti Asker som heter Friskvernsklinikken. De hadde en lur metode ryktes det. Måtte teste. Fikk henvisning og startet behandling.
Metoden går i korte trekk ut på at de har et stempel som slår i stykker det betente vevet. 5 behandlinger, 2000 slag pr. gang. Japp, var sinnykt vondt, og armen var ubrukelig i lang tid etter.
Det som skjer er at alt vevet blir ødelagt, så kroppen bygger det opp på nytt. I denne perioden måtte jeg holde det i ro (ikke vanskelig når armen egentlig bare hang der...), og i dag, ett år etter, er jeg helt bra igjen!
Det kostet en drøss, men i dag tror jeg det blir dekket av folketrygden. Vet ikke om dette funker på kneet ditt, men jeg skulle tro det...Sjekk det ut, kan anbefale det!
Men ta det til våren, da kan du holde deg i ro i sommer...