Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Valg av friride/all maoutain ski
#24190 22/09/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Dette har skikker noe på dette forumet greie på. Jeg er på jakt etter et par gode frikjøringski / all mountain, Fete og gode som tåler høy fart utenfor bakken og i ruskete forhold, skavler, fonder, is osv. Jeg kjører i dag på et par Atomic sx 11 som jeg er meget godt fornøyd med, men føler jeg trenger noe med mer bredde. Jeg er ca 90 kg og 190 høy, og hvor lange ski bør jeg velge? Skiene bør også kunne fungere i bakken og sitte godt på skjæret. Har på følelsen at jeg får mange forskjellige anbefalinger i butikkene som ikke stemmer helt. Ønsker heller ikke å legge igjen 10 lapper men kanskje det er noen som har noe pent brukt å selge?

More than words
OP Offline
More than words

siden du er så stor og tung så burde du kjøpe stive nok ski. En ski som Jens på 65 kg er veldig fornøyd med er ikke nødvendigvis gode for deg.

mitt tips: ta en titt på Dynastar. Litt dyre, men ... !?

Lykke til.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå