Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Zag FS-Backcountry
#23397 01/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hei alle der ute...Vinteren nermer seg, og jeg (og sikkert mange med meg) vurderer et nyt skipar!Har tenkt på Zag FS-Backcountry...Er det noen som har prøvd disse skiene, og i såfall kan dele fordeler/ulemper med oss som lurer??

More than words
OP Offline
More than words

Hei, har et par zag"s. Min mening om zag er at de er lekne i off-pisten, men tvert du kjoerer i preparert pist er de ustabile som f. Holder ikke kant i det hele tatt, desverre. Men, om du bare skal bruke de off-piste(pudder folhold) og paa toppturer, er det en lett ski og ha med aa gjoere.

ZAG MASINGEN ER DEN FRA ??
More than words
OP Offline
More than words

FRA ZAG IMPORTØREN SOM BRUKER FORUMET SOM SNIK REKLAME OPPMERKSOMHET OM SINE PRODUKTER???????

More than words
OP Offline
More than words

Snik reklame eller ikke, jeg bytter iallefall ut Zag denne sesongen, de duger ikke til mitt formaal... men, en mening er det jo lov aa formidle.

More than words
OP Offline
More than words

Har kjørt mye zag og er veldig fornøyd..har to par;et par freeride 179 og gold 191. Den "største" ski, dvs gold skia er stabil og har mer enn fet grep på preppa underlag, bare kantene er i orden, men det gjelder jo alle ski!!! kan anbefale zag.. en "ny" skiopplevelse..

More than words
OP Offline
More than words

har to par zag, gold 191 og freeride 179.. svært fornøyd med begge skia og mine erfaringer er bra. gold skia er super stabil og har grep som bare det i preppa bakke.. kjøp zag og bli fornøyd...

More than words
OP Offline
More than words

Jeg kjørte på Zag Big 188 i fjor og hadde mye morro på den skia! Men går over til Goldi år, på grunn av at den er stivere. Big skia var litt mjuk i stor fart og litt dårlig på hardt underlag! Men forall del, den var konge den og!

Har blitt eier av Gold 191
More than words
OP Offline
More than words

Er det noen som har erfaring med denne skia? er den lettkjørt? sammenlignet med Banditt xx. Gleder meg utrolig til å teste denne skia.

Har blitt eier av Gold 191
More than words
OP Offline
More than words

Er det noen som har erfaring med denne skia? er den lettkjørt? sammenlignet med Banditt xx. Gleder meg utrolig til å teste denne skia.

Svar fra Importør av ZAG.
More than words
OP Offline
More than words

Vi tar sterk avstand fra påstandene om at vi skal stå bak slik snikreklame... Dette kan om nødvendig bekreftes av adm på forum, da de høyst sannsynligvis logger IP adr.- Når det er sagt, følger vi selvfølgelig forumet og de innlegg som blir postet her. Siden ZAG fremdeles er et nytt merke i Norge, er vi takknemlige for all tilbakemelding vi kan få.

Zag skiene er fremdeles er stor revolusjon innen skidesign, og vil helt sikkert "touche" mange følelser blant de "ETABLERTE" innen bransjen også i tiden som kommer.Det eneste vi oppfordrer til er, - prøv skiene og ha en fin skiopplevelse.BR - Erik

TIL NY EIER AV ZAG GOLD...
More than words
OP Offline
More than words

Til lykke med et bra kjøp. du kan glede deg stort til å cruse, overalt.. en super stabil og fet ski.. ha det gøy

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå