Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Rossi B4 og BMW.
#23201 04/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Det er sikkert en haug med dere der ute som har peiling på B4, mål, vekt m.m. NOK 15000 på sportslageret er ikke noe å si på.

Tror jeg kjøper begge parene de får inn, slik at ingen andre har sånne ski her på berget.

Finansiering? Tror dere de tar innbytte? BMWn min er verdt en del.

More than words
OP Offline
More than words

Vil de ikke ha Beamer"n får du heller selge kroppen din...

More than words
OP Offline
More than words

Sikkert greie de, eneste jeg kunne tenkt å gjort med de, var å få de signert av Hugo og hengt de på veggen....

Ikke noe ski for meg å kjøre på, (sikkert morsomt for en gang og to....) så du må bare slå deg løs :-)

More than words
OP Offline
More than words

De B4-skiene på Sportslageret er noe av de mest idiotiske og morsomme jeg har sett. Lakkert som B3 for at det skal bli riktig på film og bilder, men de har ingenting med B3 å gjøre.

Konstruksjonen er ren sandwich, som på rennskia 9X WC, men målene er ganske forskjellige gitt.

135-105-130 eller deromkring og fleksen er tilnærmet ikke-eksisterende. Prisen er som nevnt også ganske stiv, 15.000,-

Det skulle vært morsomt og prøvd en tur i dyp-dyp-dyp løssnø, men for alle praktiske formål må dette være ski som egner seg klart best i heiskøene rundt omkring. Ganske uslåelig stopp-effekt vil jeg tro.

Alternativet kan være lab-utgaven av Salomon AK-Rocket med swallowtail som Sportslageret også selger, men de kommer ikke helt opp til B4.

Sinnsyke ski, det er ikke rart Hugo Harrison aldri faller med slike ski under beina. De pløyer gjennom absolutt alt.

More than words
OP Offline
More than words

Leser i siste Freeze at Hugo ikke klarte mer. Etter tre sesonger uten fall røyk han på en skikkelig smell mens han filmet for Matchstick/Yearbook. Fallet ble muligens dokumentert og er kanskje å se på lørdag.

Seth Morrison har visstnok også et forferdelig fall i Yearbook, men forhåpentligvis er det mye stilren og sikker kjøring også, kanskje av Stian Hagen.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå