Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Slegge skulle vært HAGLE!
#23052 06/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Rådhusvaktmestrene brukte for veike våpen da de dengte skaterne. HAGLE hadde vært mer passende og brukt i rassen på rånene.

More than words
OP Offline
More than words

Dette er seroøst noe av det dummeste og mest usakelige jeg har hørt på lenge..Synest du det var BRA at vaktmestrene på rådhusplassen gikk til angrep slik de gjorde?

Hvor gammel er du egentli, 12??Til alle dere andre der ute, ikke svar på innlegget, da oppnår han akkurat det han vil, nemlig å provosere.Bare ignorer dette innlegget, så havner det snart nok nederst..

More than words
OP Offline
More than words

hvorfor ignorere noe jeg er hjertens enig i? men, jeg ser pointet. Om folk begynner å engasjere seg nå, kommer denne dumme tråden til å ligge øverst til påske...

More than words
OP Offline
More than words

synes d nå var ganske passende jeg... hvorfor skal slike rullebrett fantomer ødlegge d vakkre rådhuset vårt?? når de vet de ikke får skate der så kan de vell bare drite i og skate der!!

More than words
OP Offline
More than words

Nei, hagla sparer vi til snowboarderne som hopper rundt på knea evt sitter på ræva fordi de snubler i selene på buksene sine.Barmhjertighet kalles det å blåse hodet av sånne!

More than words
OP Offline
More than words

idioter!....

til mot skating...:
More than words
OP Offline
More than words

haha der dreit du deg ut der!! det ER faktisk lov til å skate på rådhus plassen etter kontortid: 15.30..

More than words
OP Offline
More than words

vi kunne jo brukt hagla på sånne som lagde slike innlegg som det her...

Skatere verdt bryet?
More than words
OP Offline
More than words

Er disse skaterne egentlig verdt innsatsen med å hisse seg opp? Når en gjeng småunger ikke kan finne på noe bedre å gjøre, kan de få holde på for min del. Bedre at de skater og doper seg enn at de går på strøket og blir tatt bakfra for en hundrings. På den måten får de ikke så mye penger til dop.

drit i og undervurder..
More than words
OP Offline
More than words

Justice Now: hvorfor undervurderer du skaterne? du sier at de bare er noen drittunger som doper seg og ikke har noe annet å gjøre.. Hvorfor kan ikke skaterne, bladerne, twintipperne og snowboarderne slutte fred?? skaterne og snowboarderne sier akkurat det samme om oss, at vi er også bare noen drittunger som ikke har noe å gjøre. jeg skater faktisk selv, og jeg vet at ingen skatere doper seg, eller kanskje de aller verste, men det er sikkert noen twintippere som doper seg også..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå