Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
madtrix mojo vs scratch
#22951 08/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Skal tinge nye ski til vinteren og vurderer mojo eller scratch, er det noen som har noen erfaringer å komme med fra disse skiene. Hvordan funker de i bakken.Hvordan er stivheten og stabiliteten, er ganske "feit" så jeg trenger ikke gummiski.Eller burde jeg vurdere andre ski?????

More than words
OP Offline
More than words

Kjøpte MoJoskia i fjor, er svært fornøyd med skia. Jeg har brukt den mest i preppa/oppkjørt løype, synes skia sitter overraskende bra selv på hardt føre. Når det gjlder parkkjøring er skia veldig bra visst du takler noen gram ekstra.

Ha ringen erfaringer med Rossiskia, men på fjorårsmoddelen var var visst sålen dårlig.

Ellers er det å anbefale at du kjøper siste fri flyt. Testen er som kjnt ikke veldig bra, men den gir jo indikasjoner.

More than words
OP Offline
More than words

Joda, har lest testen i FF og mange andre, men de gir en heller dårlig beskrivelse. Kjører T@nker nå, på telemark, men tenkte det var på tide å prøve litt alpin etter 9 år med løs hæl, kjekt å variere litt Trenger da en leken dra på allround ski.

More than words
OP Offline
More than words

Kjøpte mojo skia selv i fjor, VELDIG fornøyd med skia og er enig i det meste han her over sier, har hørt mere negativ prat om scratch en MoJo. Det eneste negative jeg oppdaget var at jeg synes de satt litt dårlig på "isen", men is er vel noe vi svært sjeldent er bort?

More than words
OP Offline
More than words

Kjøp scratch... de er noen myk/stive park ski som tåler MYE juling.... Det var nevnt over her at fjorårets mod. hadde dårlig såle, det er selfølgelig forandret på.. Jeg står på scratch og er DRIT fornøyd.....Du har kanskje ikke hørt så mye negativt om mojo men det er fordi nesten ingen har TURT å kjøpe den pga. HEAD... De er noen greie ski men jeg holder en knapp på SCRATCH..

More than words
OP Offline
More than words

MoJo var testet åka skidor i fjor, da kom de bedre ut enn både seth pistol og de fleste andre fatjibberne.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå