Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Har Dynastar fikset TM-problemene?
#22524 12/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hei. Er det noen som vet om dynastar har fikset Trouble maker sine Rail-problemer for neste sesong? siden jeg har hørt at de knakk som fyrstikker i fjor. ER SKIA FORBEDRET?

More than words
OP Offline
More than words

Tror de har det samme problemet fortsatt, tror skien er akkurat den samme som i fjor, bare at den har fått gummisert overflate så den ikke blir så jæææævlig fort ripete.

IKKE MER PROBLEM MED TM ENN ANDRE
More than words
OP Offline
More than words

TM er en svært god ski både i parken, big-jumpen og endog kulebakken. Sjekk med gutta og jentene som kjørere Norgescupen i freestyle. Flere av de beste kjører på denne skia, og ingen har hatt problem med at de "brekker". Sett også i forhold til pris er dette et av de beste kjøpene man kan gjøre.

Stålkantene gikk som varmet hvetebrød!
More than words
OP Offline
More than words

TB skiene hadde dårlige stål kanter som ikke satt i skiene, noe som resulterete i ødelagte stølkaner etter litt rail kjøring!

More than words
OP Offline
More than words

enig med Frode

More than words
OP Offline
More than words

kantene på tm-skiene mine i vinter noe som resulterte i at stålkantene knakk på 4-5 steder pga railing (selv om jeg filte ned kantene under skoen før jeg tok de i bruk). Ellers er jeg fornøyd med skiene mine, men jeg synes som sagt stålkantene burde holdt litt bedre. til sammenligning kjørte jeg på de første rossignol pow"airene i to år med kun parkkjøring og de holdt mye bedre. På de ble stålkanten bare "gnidd" utover (hehe).. de knakk dog ikke. Frode: selv om tm er en bra ski, mener ihvertfall jeg (og tydeligvis andre) at stålkantene ikke var helt på topp...

More than words
OP Offline
More than words

bytt ut "kantene" med "kjørte" som det første ordet så blir det saker tenker jeg...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå