Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Salomon Malamute??
#21396 23/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Trenger nye boots i år, og vurderer å kjøpe Salomon Malamute. Er det noen som har kjørt med støvelen og har noen anbefalinger?? Og noen som vet forskjellen på 2004 og 2005 modellen? Koster flesk, så greit å vite hva man går til!

Er den for stiv til å kjøre vanlig freeride?

More than words
OP Offline
More than words

Jeg har hørt at det kom en stor endring fra 2003 modell til 2004 i hælpartiet, at de avstivet støvelen ganske kraftig.

Har ellers inntrykk av at Salomon lager de beste støvlene om dagen...

More than words
OP Offline
More than words

Salomon Malamut med Eon innerstøvel banker alle støvlene jeg har prøvd. Burton, Notrthwave, Vans og Airwalk. Kjøp den, forrandret kjøringen min... du slapper av mer i foten helt enkelt. Slipper å jobbe for å føle kanten din, som jeg syns du må i slappere Boots. Grivel T10 passer utmerket på de også. Helt klart et godt valg. Stiv nok til frikjøring og myk nok til å tweake litt, varm og god med innerstøvel som former seg. Go for it...

More than words
OP Offline
More than words

Salomon Malamut med Eon innerstøvel banker alle støvlene jeg har prøvd. Burton, Notrthwave, Vans og Airwalk. Kjøp den, forrandret kjøringen min... du slapper av mer i foten helt enkelt. Slipper å jobbe for å føle kanten din, som jeg syns du må i slappere Boots. Grivel T10 passer utmerket på de også. Helt klart et godt valg. Stiv nok til frikjøring og myk nok til å tweake litt, varm og god med innerstøvel som former seg. Go for it...

More than words
OP Offline
More than words

More than words
OP Offline
More than words

Go for it! Er blandt de beste støvlene du får tak i!

More than words
OP Offline
More than words

-

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå