Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Røldal i Yearbook
#20712 28/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Flere enn meg som synest det var vell mye snakking om Røldal før vi fikk se yearbook???? Så langt jeg kan se er det 3-4 små klipp fra Røldal. Men det kan selvfølgelig diskuteres om noen av de klippene der vi kunn fikk se snø også var derifra. Heller ikke noe bra reklame i at gutta sa de hadde vært på reis 3 uker (2 i Norge) og hatt dritelendige forhold.........

dårlig reklame...
More than words
OP Offline
More than words

er god reklame, jeg vil ha pudderet i røldal for meg selv!!!

More than words
OP Offline
More than words

Bare noen få dager i året Røldal er stedet å være. Å da snakker vi FÅ dager....

More than words
OP Offline
More than words

åja,, du e der vel hver helg du då,siden du veit d.... men e greit at folk hype ned røldal, så får vi ha plassen for oss sjøl!

More than words
OP Offline
More than words

la merke til det, var det jo snakk om kjipe forhold andre steder enn røldal også - og alle som bryr seg litt om skikkelig kjøring vet at vær og føre varierer både fra dag til dag, uke til uke, måned til måned og år til år.

reklamen ligger uansett i det at de i det hele tatt dro til norge med forventning om bra kjøring, eller hva? de hadde ikke dratt til norge om det eneste vi hadde å by var 300 nitidig preppa høydemeter på geilo, ikke sant?

og reklame har vel stort sett bare positive effekter - mere folk i bakken gir mere penger til oppgradering og utbygging. til tross for at norgesreklamen antakeligvis virker best på nordmenn, jeg tror det blir veldig lenge til norske anlegg flommer over av charterturiseter fra det store utland uansett - i alle fall steder som røldal, narvik eller lyngen...

More than words
OP Offline
More than words

Du tar nok feil der. 50-70% av segmentene til Tanner, CR og Pollard er fra Røldalsfjellene, og rundt 30% av Morrisons del er også fra Røldal. Skjønner at det kan være vanskelig å se dette i filmen, etter som mye av materialet ikke har steds- eller terrengreferanser som du ser fra skisenteret i Røldal. Vi filmet for de meste i fjellene i en stor omkrets rundt Røldal, som har nokså spesielt terreng, samt litt på kanten av Folgefonna. Totalt sett utgjør det en betydelig del av filmen, selv om snøen sugde maxxx og du ikke akkurat kjenner deg igjen.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå