Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
ny rekord
#20068 09/11/2004 8:50 AM
More than words
OP Offline
More than words

se om vi klarer å sette ny rekord her i løpet av uken på antall innlegg. Da må vi sikkert over 400, det klarer vi. Skriv noe positivt da. God vinter:)

More than words
OP Offline
More than words

hvorfor skal vi sette en slik teit rekord, er det noe vits... God vinter...

Rekorder er til for å slås
More than words
OP Offline
More than words

Bare å kjøre på. Dette er teit , men hva så, det får tiden til å gå fram mot det hvite gullet daler.

Snart er det jul....

Rekorder er til for og slås?
More than words
OP Offline
More than words

Haaalllo.

Guiness Rekordbok-vyer her eller?

More than words
OP Offline
More than words

skaff deg ei dame. duhar tydeligvis fritisdsproblemer visst du vil sette en slik rekord.

More than words
OP Offline
More than words

har dere veldig lite og gjøre? eller har bare fritids problemer?

More than words
OP Offline
More than words

det var et godt forslag til ny rekord! Har allerede begynt arbeidet.........

Oppfordrer flere friflytaktivister til å delta i rekordforsøket!!!

More than words
OP Offline
More than words

jeg vil ha snø!

More than words
OP Offline
More than words

....og måtte den bare falle i år også. jeg krysser fingerne. god vinter alle sammen

More than words
OP Offline
More than words

synd å si det, men jeg tror ikke at det vil komme noe særlig med snø i år (jeg håper seff på snø). Dette fordi det har regnet nå djævelsk (i alle fall nordpå) i sommer og høst. Siden den totale nedbørsmengden ikke varierer noe særlig fra år til år, tror jeg vi har en snøfattig vinter i vente.....

P.S.: håper jeg tar grundig feil!!!!

Ønsker alle en skadefri og snørik vinter!

More than words
OP Offline
More than words

Fri Flyt ruler

More than words
OP Offline
More than words

EG VIL HA SNØØØØØØØ!!!! =) Noken andre?!?!?!?! =D

More than words
OP Offline
More than words

bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj bæsj

More than words
OP Offline
More than words

haha,ja bare kjør på gutta!! hahaha nå blir det ny rekord!! la oss vise alle et vi kan klare det!!

More than words
OP Offline
More than words

det blir kaldere om nettene og jeg regner med at den første snøen i oslo kommer natt til mandag førstkommende! Noen andre som har spådommer?

More than words
OP Offline
More than words

bæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsjbæsj bæsj bæsj bæsj bæsj

More than words
OP Offline
More than words

promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promppromp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promppromp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promppromp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promppromp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promppromp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promppromp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promppromp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promppromp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promppromp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp promp

More than words
OP Offline
More than words

Egentlig burde vel dette innlegget kommet mellom de to over,eller hva?

Uansett: TISS

More than words
OP Offline
More than words

SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG! SPAR MEG!

More than words
OP Offline
More than words

Finn en annen plass og skriv inn slike idiotiske innlegg. Dette er en skam for friflyt.no

Å se på mei jeg vil kjøre ski..jippi,jippi!
More than words
OP Offline
More than words

som en god venn av meg sa i to filmer spillt inn på tidlig 90-tallet; Leho-se-hers!!!Loosers

har ikke du noe med
More than words
OP Offline
More than words

har fortsatt ikke du noe med

Snø på oppdal !!!!
More than words
OP Offline
More than words

Endelig !!!!Det var på tide.Håper på åpning neste helg !!!

(ville bare vere med på rekord forsøket)

More than words
OP Offline
More than words

sadaf

More than words
OP Offline
More than words

det snør i bergen... her lagt seg 5 cm... snart blir det turer til bergenshallen for å raile... gleder meg...!

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå