Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Røldal FUCKUP
#19976 18/11/2004 10:40 PM
More than words
OP Offline
More than words

Okei folkens...er fra odda, kjører stort sett bare røldal, alle som noen gang har vært i røldal har dere merket at de som jobber med bakken og styret virker trangsynd? Hva synes dere, er viktig at dere svarer fordi de som styrer skisenteret ser rett og slett ikke at det trengs utvikling der...Er seriøst trøtt og frustrert for at de ikke ser at de kan gjøre så mye mer enn å bare bygge på den jævlade parkeringsplassen når de kan gjøre MYYYYE mer...Svar mye kanskje de skjønner etterhvert og når dere bersøker røldal skisenter klag til folk som styrer driten om ting dere syns burde vært der, f.eks park, flere heiser, etc etc...vær så snill å svar, selv om det er veldig lite dere har å si..

More than words
OP Offline
More than words

vilken hensikt har dette?. Kan du ikkje bare ta en prat med Oddvar og få ut frustrasjonen på den måte. Jeg synest at "gjengen" i røldal gjør en fenomenal jobb. At noen klager vil det alltid være. Å utlevere frustrasjonen sin i et så ekstremt seriøst forum ( LES: IRONI) som dette, så tror jeg ikke du vil score noe på det. Er du virkelig så lei som du påstår så skriv et innlegg i Hardanger Folkeblad.

More than words
OP Offline
More than words

hørtes ikke bra ut,sån skal det ikke vere.har hørt mye dårlig om røldal i det siste, var der sist vinter å må si meg enig, desverre...kansje en liten tur til sunnmørsalpane kan friste,fjellsetra åpner i morga,gratis kjøring hele dagen:-) masse pudder også,ta dokke en tur da,see you out there...

Bra virkelig bra!
More than words
OP Offline
More than words

godt at di folka som har noe imot Røldal samler seg på et forum og slenger dritt om plassen:) liker det j leser! kanskje dere holder dere unna bakkene der oppe og slik at vi som virkelig elsker nei forguder plassen kan ha den for oss selv. men j kan vere enig i at di kan mekke sammen en park som dere siræva aper kan samle dere i og skryte over den cork 900 tail'n som dere en gang i drømmene deres klarte! har du noe imot plassen så piss off:)

Dette var voldsomt
More than words
OP Offline
More than words

Mener du det du skriver ville jeg tatt en tur opp og snakket med de. Er i røldal mye, klart det skulle vært noen rails og fler godt preppea hopp. Ta med deg noen venner og diskuter meningene med de. Gleder meg til og ta turen over fjellet.

More than words
OP Offline
More than words

Gjengen der oppe gjør absolutt ingen fenomenal jobb!! jeg er der hver helg, trust me!Xangel, du har helt rett, det burde vært en park der alle wannabe-ene kunne samlet seg istedenfor å spore opp pudderet for oss entusiaster!

More than words
OP Offline
More than words

De har søkt flere ganger om å bygge heisen helt opp, noe de fikk godkjent men så ble avslått på pga. at noen Miljøvernaktivister troppet opp på fylkesmannens kontor og påpekte prosess feil....dessuten skulle vel egentlig Røldal aldri vært bygget fordi det er vernet området, visnok.

DESSUTEN, RØLDAL HAR BARE BLITT SUPERPOPULÆRT DE 2 SISTE ÅRENE. FØR DET VAR DET EN "SKJULT" HEMMELIGHET SOM VI FIKK HA I FRED. DET BETYDDE OGSÅ AT DE IKKE HADDE ALL VERDENS INNTJENINGER. Syns gutta der oppe (og hu kjekke "mor" som sitter i billett luka) gjør en ALDELES GLIMRENDE og profesjonell jobb med å ta det LITT med ro. De har hatt 2 supre sesonger nå men litt inntjening, men å så pløye dette inn med en gang....hmmm, hva hvis det kommer en dårlig sesong og de går konkurs? Nei, et skritt om gangen.

Dessuten slipper vi klyse tilstander som i Hemsedal... JA Hemsedal er vel bedre en Røldal, men per kvadratmeter er det mer idioter der oppe.

More than words
OP Offline
More than words

Gamle mor i luka er lite serviceinnstilt, spør lokalbefolkningen og du får det til svar. Sønnen hennes, som er daglig leder nå, er bare bortskjemt og sur.

Resten av betjeningen er stort sett scooterkåte bygdeorginaler. Dessuten, røldal ER oppskrytt. Gud vet hvor mange dager jeg har humpa rundt på skare og vindblåst der oppe i løpet av fem år.Men, det har sin dager, helt klart, og da er det best i norge

More than words
OP Offline
More than words

Så den lille dritten du er mener altså at Preppe crewet i Røldal skal prepare ned allt det deilige pudderet Røldal er kjent for, og visst det er noe de ikke fikk presset sammen, skufle i en hau sånn at stygge kids fra odda bruker tre år på og tørre og dra 360?? Du er fanen meg DUM!!! Ikke missforstå meg, jeg kjører selv mye park, men jeg drar til Røldal for og pumpe pudder og dra på nedover de deilige sidene der! Da får du bygge deg en kicker selv, kjøpe deg noen feite ski eller komme deg til helvete fanen i volt vekk far pudderet mitt! Ikke diss Røldal din dritt.!!!!! DÆNG, Nå ble jeg forbannet. Jeg beklager friflyt forum lesere!!!!!

Snømengde og arbeidsinnsats
More than words
OP Offline
More than words

Jeg aner ikke hvor mye jobb det er å lage en park? Med de vind og snøforholdene som er der oppe når et lavtrykk stryker forbi vil jeg tro det blir uforholdsmessig mye jobb å vedlikeholde en park tidlig på vinteren. Prøv noe nytt i vinter, kanskje du ikke vil savne parken.

Snømengde og arbeidsinnsats
More than words
OP Offline
More than words

Jeg aner ikke hvor mye jobb det er å lage en park? Med de vind og snøforholdene som er der oppe når et lavtrykk stryker forbi vil jeg tro det blir uforholdsmessig mye jobb å vedlikeholde en park tidlig på vinteren. Prøv noe nytt i vinter, kanskje du ikke vil savne parken.

More than words
OP Offline
More than words

Som dedikert off-piste mann synes jeg Røldal er Norges beste skianlegg! MEN, Alle jeg kjenner har vært pissed off på service-nivået i Hordikken lenge! De har heldigvis løst noe av kø-problematikken ved å sette opp billettluke på Parkeringsplassen. men en viss grad av trangsynthet råder helt klart... Utover dette er jeg veldig takknemlig for at de ikke har lagt noen begrensninger for kjøring i terrenget (verken tunnelveggen eller den vestvendte veggen bak høyspentledningen).... Hvem var det som sa at Hemsedal var bedre enn Røldal?? På hva? Uteliv?

du som kaller deg "lei"
More than words
OP Offline
More than words

hvorfor kan du ikke bare reise opp til røldal skisenter og legge fram dine problem og ønsker på en saklig måte????er helt sikker på at du får et fornuftig svar på alt du måtte lure på,.....istedenfor skal du kritisere og klage på ting du overhodet ikke har peiling og forståelse for ,og ikke en gang være voksen nok til å skrive under med ditt eget navn. synes det er helt greit at skisenteret tar det litt rolig i utviklinga og ikkje sylter seg ned i gjeld og andre uhumskheter før de i det heile får tid til å bygge seg opp et grunnlag de kan leve på.er sikker på at de som sitter i dette styret du omtaler ser de samme problemene som du har, men en må tross alt huske på at det er de 2 siste sesongene som har "tatt av",så en kan jo ikke forvente annet enn at det dukker opp en masse nye utfordringer og problemer som må svelges og fordøyes.Gi det litt tid og positiv støtte ,så tenker jeg det går rette veien.husk: ROM BLE IKKE BYGD PÅ EN DAG

More than words
OP Offline
More than words

okokok, jeg gir meg litt. De som ferdes ofte i Røldal vet at de kanskje ikke er HELT serviceminded der oppe....

De er ikke helt på feelingen med hva som er bra, hva som er kult og hva som er trendy, de er nok litt kjedelige sett utifra et bysbarnperspektiv, helt rett....men mormoren din på Hardangervidda, er hu så hekkans hipp da?

Kanskje de trenger hjelp?

More than words
OP Offline
More than words

Men park blir det aldri i røldal. Rails er vel å be om for mykje. Men å settje opp tre fire hopp på rad er vel ikkje å be om for mykje?

More than words
OP Offline
More than words

ser en framover for røldal skisenter så fins det vel store muligheter for både park og andre aktiviteter, men det må da vel være bedre å rette disse forslagene og ønskene til daglig leder, istedenfor å slenge masse ubegrunnet skitt og klager på et så oppegående forum som friflyt er?????skjønner og deler frustrasjonen til tider, men har stor tro på framtiden ............ønsker skisenteret en god sesong jeg, og våger til og med å ha forhåpninger......

GOD HELG

Ris og ros mottas med takk !!
More than words
OP Offline
More than words

Røldal Skisenter har hatt ein stor utvikling de siste 4 år og har prøvd etter beste evne og bygge ut litt etter litt.I år har vi bygget om heis nr. 2 for og øke kapasiteten.Men du/dere som har noe og komme med for at vi kan bli bedre er velkommen til meg i Røldal Skisenter , på tlf. eller her på nettet , men da settes det krav om at innlegget er underskrevet med fornavn og etternavn.

Håper på ein snørik opplevelse i Røldal Skisenter.

HilsenOddvar Bratteteig, Røldal Skisenter

Konge i Røldal?????
More than words
OP Offline
More than words

Røldal skisenter er et senter med tilbud til flere kategorier mennesker. Skisenteret har fulgt med i tiden og bygd ut i takt med økonomi og kundenes behov. Gjennom markedsføring og nitidig jobbing har skisenteret kommet dit det er i dag: pudder for den kresne, fjellsider for den som krever mer, områder for de kommende ekstremkjørere som skal ta opp arven etter dere og et yrende liv av skiglade mennesker. Hva har dette sure oppstøtet med Røldal å gjøre??? Konge i Odda er det lett være. Men hva med å være så romslig og åpen at en ser seg selv i et litt større perspektiv??? Hvem er den rette til å markedsføre Røldal skisenter?? Det er i allefall ikke en som ikke har bedre omdømme av seg selv og som må rakke ned på skisenteret om en ikke får det nødvendige gehøret en ønsker påsitt syn. Røldal skisenter er stedet for de som har ekte skiglede og som ikke har et desperat ønske om at alle andre til enhver tid må se en. Røldal skisenter behandler alle med respekt og bestemmer selv hvordan maredsføringen og tilbudet er best i forhold til kundemassen gjennom sin kontinuerlige interesse for brukerne.Prøv Røldal skisenter i vinter og du vil se dette selv!!!!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

Først av alt, hvis du ønsker at noen skal forbedre seg eller sine produkter, er det ofte taktisk lurt å komme med velbegrunnede argumenter og gode ideer til dem personlig. Det DUMMESTE OG FEIGESTE du kan gjøre, er å slenge en ubegrunnet, anonym og usaklig melding i all offentlighet. At Oddvar i det hele tatt gidder å svare her sier en hel del om at han faktisk bryr seg om folks meninger og ønsker. Personlig har jeg kommet med mange ideer og forslag til Ingvald og Oddvar, og aldri blitt møtt med den holdningen du beskriver. Det ville overraske meg positivt om du turte stå fram med fullt navn i denne tråden, og forklare hvorfor du er så frustrert, men allikevel kommer tilbake til Røldal gang etter gang. For øvrig er jeg overbevist om at den viktigste utbyggingen i Røldal de kommende årene er på overnattingsfronten, og ikke i anlegget (bortsett fra parkeringen!!)

More than words
OP Offline
More than words

tror egentli røldal har andre ting å bruke tid og penger på enn akkurat en park og haugevis med rails.. som nevnt lenger oppe på siden så tror også jeg at en eventuel park bare hadde blitt enormt mye arbeid med tanke på værforholda..de som virkeli vet hvor de skal kjøre i røldal,trenger ikke en jævla park..du finner omtrent alt vil ha dersom du er villig til å dra den hip hop monkey styla ræva di litt utafor løypene..

More than words
OP Offline
More than words

Når vi først er saklige her (on time). Blir det noe fest i røldal på nyttårsaften? hørte rykter om at pelle og oddvar skulle spille panfløyte og synge kareoke på kjærleiks hotellet, stemmer dette? :-)

vil ellers gi min fulle støtte til Bratteteig og CO. Synest Oddvar har fått til mye bra i røldal. Alt trenger ikke nødvendigvis gjøres på engang. Ser vi tilbake 5-6år har det skjedd veldig mye, og mye av æren skal crewet i Røldal ha.

Håper på en snarlig Pudderoppleving! :-)

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå