Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2
Ikke hor med de fine damene!
#19848 29/11/2004 1:21 PM
More than words
OP Offline
More than words

VIKTIG INFO!!! Til deg som er litt uerfaren på afterskien og skal til å hore på deg en kveld med litt moro: Ikke hor med de fine damen! Det fører bare til komplikasjoner etterpå, du kan bli forelska og det blir bare rot. Nei, se deg ut ei sprek boarderbabe eller litt trøg telisbabe som er fast i kroppen, men som ikke har det helt overpene trynet. Fordelen er tre: 1) Hun er ikke kresen, og du får garantert snøret i bånn ganske snart. 2) Hun får deg ikke så ofte, og derfor en hun sannsynligvis overkåt. 3) Du slipper følelsesmessig hookup i etterkant.

OK, bare et tips fra en durkdreven afterskier.

More than words
OP Offline
More than words

Tenk heller å våkne opp med en grisefin dame tre timer før heisen åpner i alpene etter det har snødd en halvmeter : ) Hvis hun også holderfølge med deg på brett/ski er vel det bra...

Men seff er det kvantum du er ute etter har du rett holdning... men pass deg for bresprekker, de er dype...

More than words
OP Offline
More than words

Tror duden over har dame, da han snakker om hor. Og det er faen meg mangt et unikt sengetalent som blir vraka bare fordi ansiktet ikke er helt innertier. Hva er mer deprimerende enn når du har taua inn den bomba, og så er hun et totalt mehe i senga? Da snakker vi om nedtur! Utrolig faktisk hvordan enkelte damer er fantastisk pripne; ikke vil de ditt og ikke datt, og nei, det er ekkelt og... Nei, gi meg en skibabe som er like tøff i halmen som i hengene!

Det finnes statistikk på slikt
More than words
OP Offline
More than words

tror det i stor grad er basert på spørreundersøkelser og ikke kontrollerte eksperimenter (æsj), men pene kvinner var i snitt dårligere i senga enn sine mindre vakre medsøstre...

Det er vel som med fotball: Hvis man i utgangspunktet suger teknisk (RævBK) må man ta bedre lag (enhver motstander i CL) på innsatsen.

More than words
OP Offline
More than words

er det horeri det er snakk om bør jo dama være fin... Tenk om kjæresten din finner ut at du er utro med en stygg dame... njæ.... da har du heller ikke noe å gå til om du blir ditcha.... Så en dårlig ide, sett fra problemet som kan oppstå...

Prøv heller å finn en fin jente, ta henne med på fjellet (de liker å aktiviseres) og "ha deg sykt" med den fine kjæresten din på en dertil egnet fjelltopp...

More than words
OP Offline
More than words

hva er det som er negtaivt med ei boarderbabe eller telisbabe?? kan ikke de vær fine i "tryne"?

More than words
OP Offline
More than words

Gode boarder- og telisbabes har tryna mye, og slikt setter sine spor.....

More than words
OP Offline
More than words

joda,men er dere virkelig så tryne fikserte???

More than words
OP Offline
More than words

Ja.

More than words
OP Offline
More than words

bra dere er ærlig da i hvert fall....

More than words
OP Offline
More than words

høres ut som skikkelig smart, velutviklede, intelligente og sjarmerende primater hele gjengen. Lykke til på afterskien, hilsen en som tafser grovt laugh

More than words
OP Offline
More than words

er du noe søt da??

More than words
OP Offline
More than words

Det kommer vel helt annpå øyet som ser wink

Men har ikke skremt noen enda ....

More than words
OP Offline
More than words

Så bra da

More than words
OP Offline
More than words

Hvem er så du da??

More than words
OP Offline
More than words

send en mail og finn ut...

More than words
OP Offline
More than words

ja kanskje det...

du får sjekke mailen din da vettu ...... (",)

More than words
OP Offline
More than words

hvis dere tro at dere ikke får napp hos de deilige dameneså STAKARS DERE

More than words
OP Offline
More than words

Hvordan gikk det da? Har dere avtalt date i bakken? Keep us informed!

More than words
OP Offline
More than words

trodde FriFlyt var plassen vi kunne sleppe all den billige flørtinga... håpte på at gutta var interessert i ski/snowboard, og ikkje damer når de gikk inn på forumet her....og det stemme d som han sier, ikkje prøv deg på den finaste dama... du glemme meg aldri......

Nei, fy f... så sliten
More than words
OP Offline
More than words

Jeg sliter fortsatt etter å ha tukla med ei bombe på Folven i 1996. Hun var bare det deiligste, søteste, nydeligste som finnes. Problemet var at jeg var sammen med ei anna ei som var hjemme den hælga, så jeg kunne ikke fortsette løpet. Men det tok jaggu på en stakkars kropp........

Nei takke meg til....
More than words
OP Offline
More than words

..en skikkelig telisjente som er tøff og morsom, isteden for en snuppe av en rosa snowboardbabe som ikke har peiling og som ikke liker snø men som gjør det fordi det er inn. dem finnes det en del av.

More than words
OP Offline
More than words

ka med ei snowboardjenta som e tøff og morsom... d må jo vær drømmen! kan og legga til at ho ikkje e særlig begeistra for rosa,, men elske snøet!!!

ikke ta alle under en kam....
More than words
OP Offline
More than words

ja,det fins mange snowboardbabes med lyserosa lue,bukse og jakke...men alle er ikke sånn..

hva med de som faktisk digger snøen? betyr ikke det noe??

kan ikke de få litt cred for det ??

More than words
OP Offline
More than words

..så lenge de er tøffe , morsomme og digger snø og action så er det topp. Da kan de kle seg i rosa fra topp til tå.Men er en skummel korrelasjon mellom board, rosa collegegenser og bimbodamer!

More than words
OP Offline
More than words

nå må vi beholde klarsynet, gutta. Damer som er ivrige ski- eller brettkjørere bør kle seg i antrekk som er skreddersydd for den aktiviteten de bedriver. Og som vi alle vet er ikke seriøse høyfjellsplagg farget rosa. Ergo: hvis damer er kledd i rosa, er det mer opptatt av outlook enn av funksjon.NB! Her snakker jeg kun for meg selv. Det er friluftsliv/pudder/toppturdamer som er interessante, bakke/parkdamene kan kle seg i hva de vil, og de kan andre ta seg av.

More than words
OP Offline
More than words

Ja, og det samme gjelder jo for oss damene, ikke noe interessant med gutter som tenker mere på utseendet enn det faktum å stå på ski! Men misforstå meg rett, det er ikke digg med folk som gir faen i hvordan de ser ut heller!!Viktig å finne en balansegang!

More than words
OP Offline
More than words

Nå er det ikke slik at jenter som er opptatt av utseende og kler seg i rosa BARE er opptatt av utseende!! Vet at det er mange som tror det. Synd, for jeg ELSKER fjell, toppturer, rett og slett å stå brett/ski. Er ikke redd for å bli svett for å si det sånn. Samtidig vil jeg at de funksjonelle klærne ser BRA ut, og jeg liker å se ok ut og lukte godt på afterski. Ikke kom å si at dere gutta driter i hvordan dere ser ut i bakken. Haha, det VET jeg ikke er fakta.

Frida og Minni Mus:
More than words
OP Offline
More than words

Vi er enige. Det er greit å sette ting på spissen innimellom for å få fram meningen. Men det er sant det som er skrevet i en tidligere post: mange henger i bakken og parken kun fordi det er "kult". Greit nok - dem om det. Jeg synes det er mest artig å være med folk som er virkelige etusiaster - de brenner virkelig for det hvite element og aktiviteter i naturen generelt og snø spesielt. Like barn leker best.

More than words
OP Offline
More than words

Halla!Kom over diskusjonen akkurat. Det skal sies at jeg sto en del sammen med en jente ifjor. Hun dukket opp i bakken kledd i en ski bukse og trendy hettegenser og jeg regnet med at hun kom til å være elendig. Men dama var sykt god. Har jobbet litt som instruktør og var der sammen med en tidligere kollega, og vi var begge imponert. Problemet er at folka her tror at det bare finnes to utgaver.Deilig bimbo som står elendig og er der for å pule penger, eller grå mus, litt biff som står superbra, men som kler seg stygt og som er bare en av gutta...skjerpings. Skimiljøet er akkurat like nyansert som alle andre kule miljøer!

More than words
OP Offline
More than words

.

More than words
OP Offline
More than words

skal jeg være ærlig, har jeg ikke lagt særlig merke til mange jenter med rosa klær i bakken... tror det er svært så generalisert! men "fiffi" pannebånd, "kul" hestehale, hettegenser, som er gjerne av fleece -Veldig praktisk, spesielt siden de jentene har en tendens til å falle en del... det er flaut å se på frown og ikke har mange av de en tendens til å kjøre på heller, rett etter trekk/heis setter de seg ned. "Må jo ta på bindingen" på snowboardet. greit nok, men det går da fort unna... jeg står fast ved at snowboard irriterer meg, og står difor på telemark. Det som er bra med det er at det er relativt få jenter som driver med det, og jeg syns tendensen til bitchy holdning er mindre blant de smile mer stå på.

More than words
OP Offline
More than words

som er ute å går i bakkene, å jeg er enig med jenta over meg^:)men hva m en jente, som er "en av gutta" men som fortsatt bryr seg litt om utseendet, kanskje ikke så altfor mye, men samtidig ganske pen? å seff som pusher på ski...

det er vel en god sammensetning hehe

More than words
OP Offline
More than words

En Kinderegg-dame? Finnes vel ikke noe sånt?

More than words
OP Offline
More than words

såklart finnes vi... vi er mørk på utsiden, lys på innsiden og full av overraskelser wink

More than words
OP Offline
More than words

if iSLEEPwith youTONIGTH.it don't meani'll goSKIINGwith youTOMORROW.

Fritt etter Åka Skidor....

Ååååh - kindereggdame, ja...
More than words
OP Offline
More than words

Vi får altså tre ting på en gang? Noe sånt som:1. Er supergira på ski, og trasker mer enn gjerne på feller for å finne de urørte stedene2. Gir gass - gutser max3. Er fornuftig kledd, men samtidig flott og feminin..Jeg bøyer meg i støvet.

More than words
OP Offline
More than words

Det jævla dusteordaket "If I sleep ..." osv sto på en T-skjorte jeg kjøpte i Saalbach for 12 år siden!!! Kom med noe vi ikke har hørt før, a! What a loser...

Mista fokus her..
More than words
OP Offline
More than words

Føler for at denne tråden begynner å miste fokus her.

Diskusjonen gikk ut på hvem som var best i senga, ikke på ski..

Når en er ute etter å drive litt hor, så driter enn vel i om dama er god på ski!

Er viktig å fokusere på de viktige tingene når en er på afterski, eller så kan en risikere å gå hjem alene.

More than words
OP Offline
More than words

duh, been there...han sier jo ikke at det han skriver er nytt eller av egen oppfinnsomhet, så skjønner ikke hva du hisser deg opp for... syns uttrykket var jævlig kult sjøl, og hvis du har ei t-skjorte med den teksten på er jo d konge!...but why be an asshole about it.....;)

Side 1 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå