Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Snus under forhuden?
#19794 02/12/2004 2:48 PM
More than words
OP Offline
More than words

Ved sjekking/sjarming av skidamer/brettdamer (og for så vidt alle andre damer) er det ikke noe særlig å stille med snusen hengende ned over haka. Hva med å legge den under forhuden i stedet? Man bør vel få inn like mye nikotin den veien? Noen som har prøvd dette?

More than words
OP Offline
More than words

kan putte den under øynene, i ræven og under armene også

More than words
OP Offline
More than words

Som dame kan jeg jo si at snus er svært lite sjarmerende under overleppa... Men hadde jeg på noe vis fått greie på at vedkommende hadde den under forhuden, hadde jeg ihvertfall ikke blitt mer sjarmert. Jeg hadde tenkt "syk mann, syk mann, komme meg vekk....", og gått min vei...

har blitt prøvd ja....
More than words
OP Offline
More than words

dette har faktisk vært oppe i forumet før.... (!!!!!!!)...men jeg kan godt gjenta: en kompis av meg prøvde dette på cafe clue i bergen en sen kveld etter en utfordring. resultatet blei at han etter tre sekunder stormløp inn på dass, dytta unna køen og blei stående å skylle det alternative snusestedet i vasken i flere minutter til allmenn forundring fra andre toalettbesøkende. MAO anbefales ikke til mennesker med normal smerteterskel.

ikke så ille da...
More than words
OP Offline
More than words

e er nå ikke så ille med snus da... plager nå ingen andre! mye bedre enn å røyke liksom. men for all del, hold den oppi leppa.

ønsker virkelig ikke at kjæresten min skal "putte" snusen noe annet sted... ikke så godt under forhuden heller, vil jeg tro:)

More than words
OP Offline
More than words

så snuser jenter snart like mye som oss gutta(røykeloven)...synes ærlig talt det ikke er så ille at jenter snuser, bare det er mini posesnus! Så jeg sier fuck it...ingenting som en pris og en pils etter en deg på ski..så får kvinnsa vente på tur!!

More than words
OP Offline
More than words

De hønza som ikke digger en phet priz på sznabelen, er ikke zkikkelige hønz, zpørru meg. Men det gjør du vel ikke...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå