Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Røyking i heisen
#19194 17/01/2005 3:58 PM
More than words
OP Offline
More than words

Røyking i heis og heiskø er bare så bedritent bånn i bøtta at neste gang smeller det noe sinnsykt! Jeg skal fasan meg mose trynet til disse folka langt nedi snøfonna og kanskje pisse på dem etterpå, jeg blir så førbanna

More than words
OP Offline
More than words

du skal få trøst du..

More than words
OP Offline
More than words

litt av meg å da.

More than words
OP Offline
More than words

Kom til Bestefar!

ENIG MED HAN ØVERSTE
More than words
OP Offline
More than words

RØYKERE I HEIS KØEN ER JÆVLI'

More than words
OP Offline
More than words

Bodde i Canada, Whistler sist vinter og der var det vanlig å ta seg en blås weed på vei opp med gondolen selv om det var andre i gondolen. Weeden gikk rundt, og de som ikke ville ha takket bare nei. Var aldri noen sure miner der. Selv røyket jeg ikke, men jeg gikk ikke av skaftet uansett. Slapp av, nyt det at du får være ute på ski istede for å være sur

weeeeeeeeeeeeeeeed
More than words
OP Offline
More than words

hehe, chill å bare bli tillbudt weed sånn...har høre liknende historier fra frankrike, hehe... uansett, hva faen har du imot folk som røyker i heisen da??? la no folk få lov til det vel!!!jeg kjenner mange som røyker i heisen ig heiskøen, og dte gjør meg ingen ting!! er det pga lukten??? når du er UTENDØRS??? klager du på folk som røyker på gaten, skoler, jobb, fester o.l også??? du er dum du!

More than words
OP Offline
More than words

-har vært irritert på røyklukt i heisen siden jeg var kid, og det er en stund siden nå..-bedre at det lukter urter, enn at det lukter tjære og kjemikalier.

More than words
OP Offline
More than words

jævla fehue, nei det er faen ikke greit for meg at folk røyker midt oppi trynet mitt, det lukter ille, og det skader flere en bare brukern. Noen røykere er noen jævla egoister, men det fins dog røykere som tenker på andre en seg selv. men jeg skjønner at du vil beskytte rompisene dine

More than words
OP Offline
More than words

Røyking er ikke bra, enig i det...Men det er lov å være saklig, jaffal litt...

greit hvis det er gress
More than words
OP Offline
More than words

men vanlig røyk er ikke noe vits

More than words
OP Offline
More than words

jeg røyker hvor faen jeg vil.......har du et problem med det..så får du faen meg komme i trynet mitt å si det..ikke lag en diskusjon av det..

More than words
OP Offline
More than words

Kan tenke meg at Tanner Hall tar seg en feit rev før han drar ut å jibber... Monkeystyle`n er nok weedens verk... Noen som har lagt merke til hvordan han snakker i yearbook? man hører at den gutten har røyka litt... Han er forresten sponsa av Phillies Blunt Cigars...

More than words
OP Offline
More than words

så du mener at du tar skade av passiv røyking i heiskøen?!?!hvor dum er du egentlig?

hehe, joa angaande canada
More than words
OP Offline
More than words

Jeg er jo i whistler naa, og det er alltids noen som royker paa en stolheis et eller annet sted fremfor, og det er ikke sigaretter folk royker her. Og kidsa stopper opp i parken for aa ta seg en blaas. Jeg skal ikke kommentere negativt/positivt:gjoer opp din egen mening, men det er deilig at folk er avslappa, men gi faen i i gondolen og stolheisen, saa lenge du ikke har den alene... heiskoer: aldri!

Røyking i heis og heiskø
More than words
OP Offline
More than words

er sinnsykt irriterende når man kommer ned og er råsliten og andpusten og kroppen skriker et luft, og lufta han får er full av stinkende nikotin. Skuddpremie på røykere.

More than words
OP Offline
More than words

er det skadelig å være passiv røyker. Er det vi som ikke røyker, som ofte er 90% av de som står i køen, og la de10% ødelegge livet vårt? nei takk

De kan da faen meg ta den røyken en anneen plass hvis det skulle være så syykt viktig. Å heller tenke på folk rundt seg.. F.eks de som har astma...

Det er jo det som er fakta, at de som røyker i heiskøen ikke tenker på andre. Og hvis du spør pent om de kan stumpe røyken får du bare en dødsky av røyk i fjeset.

Røyking burde vært forbudt

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå