Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
drittforum!!!!!!
#18829 24/11/2004 8:21 PM
More than words
OP Offline
More than words

er så jævlig lei av denne nye "trenden" her på forumet at folk skal snakke så jævlig stygt!!!! slutt med de z'ene, det er ikke noe kult!!!!!!!!!

I am quite agreeful.
More than words
OP Offline
More than words

Fjern all Z fra forumet. Bortsett fra de i sammenheng med Zag-skia.

Zer ikke hva Zom er problemet
More than words
OP Offline
More than words

Kødda.. nei for all del, er ikke noen tilhenger av det, men må innrømme at jeg ligger ikke våken om nettene på grunn av det..

More than words
OP Offline
More than words

Noen henger seg opp i de minste bagateller... lizm

More than words
OP Offline
More than words

Ja, det er en en bagatell, men så er det en jævlig irriterrende bagatell også!!!!

More than words
OP Offline
More than words

Se lyst på det: om noen år blir det jo veldig enkelt å komme inn på all høyere utdanning her i Norge pga alle de idiotene som aldri kommer til å få artium... wink

More than words
OP Offline
More than words

Er vel mer provoserende at folk ikke kan svare seriøst!

More than words
OP Offline
More than words

ja, det sa mordi når jeg var med hu igår og... zzZZzzZZ

More than words
OP Offline
More than words

helt enig! begynner å bli lei hele opplegget. må innrømme jeg hopper over de innleggene som signerer bla.a. med Jibmastnumba1-et eller annet og tilsvarende.

More than words
OP Offline
More than words

Zkjønner ikke hva du znakker om, z-mode har da vart i mange år, ikke noe å hizze zeg zå zatanz opp over, z-mode ruler, z-mode er kommet for å bli, og vi z-ere driter i hva du zynez, din zozemikkel

Kan jo ikke være så vanskelig å skrive ord rett nei...
More than words
OP Offline
More than words

Har fulgt en diskusjon her om "pants til jibbing", og tenkte, i og med at jeg skal kjøpe meg nye bukser vinter, at det kanskje kunne være noen gode tips på denne linken. Men jeg blir jo sjokkert over språket og bruken av engelske ord og disse z`ene i slutten av ordene. Og det verste av alt er at diskusjonen ikke handler om bukser, den er rett og slett bare dum.

More than words
OP Offline
More than words

Hva om man måtte gjennom en eller annen form for registrering for å få delta i forumet? Da kunne man ha moderatorer som ga advarsler og luket ut alt tull.

Tanken med et fritt forum er god, og senker terskelen for å delta. Men det viser seg desverre atter en gang at frihet under ansvar ikke fungerer.

More than words
OP Offline
More than words

jaggu...det burde være slik at man må registrere seg på frflyt sitt forum..hvis man bare kødda så ble brukeren sperra ute.

Kongene av nord...
More than words
OP Offline
More than words

Snart er det bare oss fra nord som har språket sånn noenlunde i orden, alle sørpå snakker jo bare "gangsta nigga"-språk, særlig de i tilknytning til twintip/jibbing og som ser seg selv som de "virkelige". Men det kommer vel hit også til slutt, så da er det bare telemarkkjørerne igjen..;)

More than words
OP Offline
More than words

vi sees på 3.toppen:)

More than words
OP Offline
More than words

..så har vi ikke z'er i alle ord, men vi har 1., 2. og 3. for alt: Gate 1, gate 2, gate 3. Der finnes 1. vannet, 2.vannet og 3.vannet. Og til slutt ahr vi selvsagt 1.toppen, 2.toppen og 3.toppen:)

Lær av terrengsykkel.no
More than words
OP Offline
More than words

Terrengsykkel har et meget seriøst forum, som kanskje Friflyt burde ta lærdom av. med å registrer hver enkelt medlem. Slik at alt enklere kan spores etc. Hater når en fjortis kommer med et usaklig svar når noen stiller et spørsmål.

More than words
OP Offline
More than words

Jeg skjønner ikke at folk gidder å bry seg? Det er jo bare å drite i innleggene fra Jibbamasternumbah1 o.l....

More than words
OP Offline
More than words

Epic, så vidt jeg vet er det ennå ingen lover i Norge som sier at det ikke er lov til å være dum, så inntil da får vi bare smøre oss med tålmodighet:)

Håpløst forum...
More than words
OP Offline
More than words

Må si meg enig i at kvaliteten på forumet er heller elendig. Bryr meg egentlig ikke så mye om at folk skriver dårlig norsk eller velger å bruke engelske ord, z-er i språket osv, men synes det er kjedelig at noen må komme med tøv og ekstremt dårlig humor når noen har et spørsmål. Jeg sier ikke at man trenger å være dønn seriøs hele tiden, men alt det sprøytet som man må lese gjennom for å komme til et svar du er interessert i... påkker så irriterende!!! Det får en jo til å lure på om brukerne av forumet på fri flyt i det hele tatt har blitt tørr bak øra eller har mer velutviklet hjerne enn en 10-åring med dårlig humor...

More than words
OP Offline
More than words

Z'er har da ikke så mye å si. Det er verre med de som bare kødder. Når folk kommer med et ordentlig spørsmål så får de bare tullemeldinger tilbake!! Til tullemelding-folk: Begynn å svare ordentlig. Husk dere var nybegynnere en gang dere og!

More than words
OP Offline
More than words

Alle her virker jo faen meg som de verste toppturnazi-idiotene!! kan ikke folk få lov til å skrive som de vil, ha buksesig som de vil og kjøre med naglebelter eller hva faen de vil på fjellet eller i parken eller HVOR faen de vil uten at noen absolutt må kommentere det.. De eneste på forumet som er latterlige er dere "hard-core" freeriderne som absolutt skal ha den mest slitte hjelmen, bukse med mest ducttape på, se mest hardcore ut og ellers rakke ned på folk som kjøper nye bukser i str. XL. FORRESTEN... den mest opphypa internettsiden på denne siden av atlanteren opererer jo med et språk som faen meg er helt latterlig wannabe-ghetto. men allikevel blir torky og de andre bigtrix-gutta tilbedt som noen gullkalver av dere samme som slenger dritt til de som legger på noen z`er på ordene og sier "pants" istedet for "bukser". dobbeltmoralen er til å ta og føle på. EN beskjed: gå hjem og klag til mamma istedet... hvis dere ikke er blitt adoptert bort fordi dere er så latterlige..

More than words
OP Offline
More than words

Fatter ikke hva dere driver å bitcher om azz.. Nå d spørrez om hvike pant eller zkis også videre som gjelder så er det jo det vi i Jibbmasters of the universe crewet preiker om. We know whats waht, naa mean?1 At vi i tillegg er fete må dere vel kunne tåle?!Og til alle dere Telisjenter og frøkner and what have you; For tusende gang: DNT forum og fjell og vidde ligger der klar å venter på at dere skal se hvor dere hører hjemme! Jizzez...Besides; kniksing med hælen er for bøger..eller bikkjer...

JMOTU 4ever

herreguuud e d muuuulig?!
More than words
OP Offline
More than words

her fant eg en som tror han e sa jevli gangster. se pa dette!

NopeKanke znakke for alle jibbaz, men vi i JMOTU crewet hever ozz over sånne lowlife-pyramidegamez. Dezzuten så har vi loadz of cash, så why bother? Å til deg, Bole Alexander. Zå hælknixerne har cash? Hvorfor går dere da rundt med retro-muzeum-style gadgets&clothing? Shiit. Dere zer jo ut som en rekonztruksjon av en eller annen Nanzen-exp når dere tazzer oppover lia. Å hva er greia med pelz under plankza? Har dere ikke cazh til å ta liften opp til zummiten eller? Gryn meg i ræva (bokztavelig talt). Nizze.JMOTU 4evah Skrevet av: JibMasterNumbah1 // Lagt ut: 25.11.2004 kl. 18:37

More than words
OP Offline
More than words

vel... for min del er det ikke z'ene som er problemet, de bare bidrar til irritasjonen.. Det er holdningen! "Vi er så "mad fete".." osv. Bare få vekk den "vi er bedre enn dere" i annen hver setning, så er jeg fornøyd!!! Uansett om dere er bedre enn alle oss andre... (???), så er det ikke så morsomt høre det heele tiden..

More than words
OP Offline
More than words

haha! Ja her i narvik er det bare masse 123. 1 bakka 2 bakka 3 bakka, 1 heisen 2 heisen, 3 heisen.

For i Narvik...

..så har vi ikke z'er i alle ord, men vi har 1., 2. og 3. for alt: Gate 1, gate 2, gate 3. Der finnes 1. vannet, 2.vannet og 3.vannet. Og til slutt ahr vi selvsagt 1.toppen, 2.toppen og 3.toppen:)

Skrevet av: vertikal // Lagt ut: 25.11.2004 kl. 11:44

More than words
OP Offline
More than words

"Nå d spørrez om hvike pant eller zkis også videre som gjelder så er det jo det vi i Jibbmasters of the universe crewet preiker om. We know whats waht, naa mean?1 At vi i tillegg er fete må dere vel kunne tåle?!"

Trenger dere ekstra store bukser siden dere er så overvektige? Er det du vil frem til jibbmaster? Jeg for min del har ett par kilo ekstra jeg og, men er fortsatt sexy, og trenger ikke så store bukser... Og ja, de fleste tåler litt overvektige folk.

More than words
OP Offline
More than words

Er tydeligvis noen som ikke heeelt får med seg ironien til JMOTU-crewet her! Selv synes jeg de innlegga er sinnsykt morsomme!

More than words
OP Offline
More than words

skjønner ironien jeg og, men synes ikke akkurat det er DRITmorsomt for å si det mildt...

More than words
OP Offline
More than words

helt idiotisk og henge seg oppi noe spnt da! det er akkuratt som at jeg blir jævlig irritert av at folk skriver skia og morra og den slags stykt språk!! men jeg gidder ikke kritisere folk for at de gjør d for d :-P selvom jeg kanksje nettopp gjorde d da men... men d var ikke med vilje:-P ha ha

More than words
OP Offline
More than words

^jeg ville vanligvis ikke kommentert det, men siden det virker som det er blitt en "trend" og bruke så stygge ord og svare usaklig

More than words
OP Offline
More than words

Til alle som irriterer seg over z'ene til Jibbmastah og hans likesinnede.....At vi gidder!!! Disse diskusjonene får meg jo til å irritere meg så jeg blir lilla i trynet, men tenk om jeg heller kunne brukt den energien på å dra ut på en fin topp med snø på eller noe... smile Er det oppmerksomhet eller kverulering de vil ha, så har de faen meg fått så det holder! Gidder vi å gi dem mer? Ignorere ignorere ignorere.... Vet det er vanskelig, men...

More than words
OP Offline
More than words

har vi ikke z, bare æ! For Æ e best å du duuuum i hode!!

More than words
OP Offline
More than words

Zzzug og zzzvelg min zzalte zzzyltezzznabb, a kara!

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå