Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hvor lære ski i Oslo som voksen?
#185464 06/12/2021 11:52 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
Hei,
Er ute etter at lære stå på alpinski i Oslo eller i nærområdet. Ikke helt nybegynner, men nesten. Fri hele neste uke, noe sted jeg kan forvente snø allerede da?
Har ofte dårlig tid så tenkte nok ta privattimer. Ser at Tryvann og Grefsenkollen har skiskole som tilbyr dette. Er det noen som anbefaler det ene over det andre?
Grefsen er nærmere for meg men Tryvann virker kanskje litt større? Vil gjerne unngå steder der det er kjempebratt.
Alternativt noen som kjenner en skiinstruktør som tilbyr privattimer?

Bonus spørsmål, er det noen som har tips til gode carvingski for nybegynnere? Er ikke opptatt av høy fart, mer av kontroll og komfort.
Har XXL, Anton og Intersport innafor gangavstand, så gjerne der, men kan kjøre at annet sted hvis det anbefales.

Takk!

Re: Hvor lære ski i Oslo som voksen?
resasech #185474 22/12/2021 12:03 PM
Nytt medlem
Nytt medlem
hei. Hva endte du med å gjøre? Er i samme situasjon. Grefsenkollen er i umiddelbar nærhet til meg. Skal på skiarrangement rett over nyåret med gjengen hos Refinansiere boliglån og vil være litt forberedet grin

Fordel om stedet ikke er så busy.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå