Har kjøpt en Norrøna Lofoten jakke (u)brukt av noen. Men jakken har ikke de laminerte håndvarmerene. Dette er vel en produksjonsfeil. Så kan jeg sende jakken inn å få ny/fikset? Har ikke kvittering, og vet ikke hvilken butikk det er kjøpt i(står på norrona.no at den bør retuneres i samme butikk som den er kjøpt).
Det e bare til å sende den rett inn til Norrøna.De finner raskt ut av det. Hvis det e en produksjonsfeil, så vil de enten fikse det eller gi deg en splitter ny jakke.Norrøna e ganske Okey når det kommer til reklamasjoner. Har selv fått 2-3 nye jakker og bukser. Eg ville først sendt en mail til Unn.Kvistad@norrona.noHun fikser det meste.
På sample jakker står det ofte en liten lapp inni Sample Not for sale....Se etter det. Om det ikke finnes kan du sende mail eller ringe dem direkte...Om det er en test versjon kan du nok bare glemme det desverre...