Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Festesystem jakke/bukse
#16438 05/01/2006 3:32 PM
psv Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Sikkert dumt spørsmål, men korleis festar eg eigentleg jakka til buksa? Er nokre hemper og noke styr som liksom skal passe, men eg feila visst på den iq-testen. Er Norrøna Narvik bukse og Falketind jakke... (ev ei eldre Colouir-jakke).

Festesystem
psv #16439 05/01/2006 9:25 PM
Medlem
Medlem

Har en ny Lofoten sofshell jakke. På innsiden av snøskjørtet sitter det knapper som skal kneppes fast til buksa. . Dette kneppesystemet tror jeg er ganske nytt, og jeg er nesten sikker på det kun finnes på årtes modeller/kolleksjon.

Kneppesystemet
psv #16440 05/01/2006 10:03 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

tror jeg nok kom i fjor, menmen.....

Norrøna har bare dette på produkter i son ski/snowboard-kolleksjon, og der faller nok falketind-buksa utenfor, dessverre. Du må vel kanskje investere i en ski/snowboard-bukse fra norrøna. Ser det er et par røldal-bukser til salgs her på friflyt.no.

Jeg vil også melde at jeg ble veldig glad og overrasket over at whiteout-jakken min funket med norrøna-bukser(kneppesystemet). Stas!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå