Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nyttige turtips
#161534 03/01/2007 10:29 AM
Ripen Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev

Har du nyttige tips du vil dele med andre toppturister?

Alt som kan gjøre toppturen til en bedre/lettere opplevelse, enten det har med ski, sko, bindinger, feller, sekk, mat, drikke, telt, sovepose eller andre ting å gjøre.

Har du og turkameratene dine egenutviklede triks, så del dem gjerne med oss andre.Tenkte jeg ville starte en slik tråd og se om folk sitter inne med små nyttige turtips.

Fyr løs!

Ta bilder!
Ripen #161535 04/01/2007 2:45 AM
Fersking
Fersking

Jeg regner meg selv som en nybegynner når det kommer til toppturer. Men det er en ting jeg har lært å ta med meg på hver eneste tur: kameraet mitt. Selv om du ikke er verdens beste fotograf så er det umulig å ikke få til bra bilder når en er omringet av vakker natur. Slik kan du dele opplevelsene med andre og forhåpentligvis vekke toppturlysten hos vennene dine.

Dette var jaggu en bra tråd
Ripen #161536 07/01/2007 11:23 PM
Ripen Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev

Godt jobba Ripen, her traff du blink..!

Det finnes vel tips overalt i tråder på denne siden og ellers på nettet. Tips som å ha med duct-tape (fikser bortimot alt), ikke drikk grønt brevann (med mindre du har med mengder av mykt dopapir), graving og forming av snøhuler, telting vinterstid, fyring i teltet, osv, osv..

Tanken var å starte en tipstråd om ting som kan gjøre livet i fjellet enklere, og tryggere.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå