Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Kirketaket/romsdalen m.m....
#161292 26/02/2007 10:36 PM
oddefa Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

....hvordan er forholdene rundt Isfjorden. Vurderer å reise fra Østerdalens mørke skoger til Romsdalen nå i helgen.Men det avhenger av to ting.1. At det blir ok vær. Det finner jeg ut med å sjekke værmeldinger2. Men det jeg ønsker å finne ut er, hvordan snøforholdene på f.eks Kirketaket er nå. Har sett på webcamen på kirketaket.com at det har vært tunge skyer der de siste dagene. Nedbør ? i hvilken form (snø/regn) ? Det er et par uker siden sist oppdatering ser jeg, betyr det at det har vært dårlige forhold, evt dårlig vær. Og ingen har vært på fjellet ?

Håper noen har info.

:)
oddefa #161293 27/02/2007 8:43 PM
Medlem
Medlem

Natt til idag 27. Har det snødd og kommet ny og fin pudder..Det er litt overskyet iblant men solen kan titte fram nå og da..Vet ikke helt forholdene oppe på fjellet men på tirsdag var det visst veldig bra:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå