Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Tur med interesante utikter/fotografi moligheter
#160202 12/03/2008 12:40 PM
laci Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei,Jeg er en frilans fotograf som har kommet over til randonee ikke så lenge siden og søker resurser for toppturer. Jeg lurte om dere kunne anbefale noe interesante turer eventuelt internet/bok ressurser hvor jeg kunne finne mer om turer med uvanlig bra utsikter/foto muligheter. Jeg kjønner at det er nesten hver eneste tur men jeg tenker mer på "den beste av de beste" :-) Har vart for eksempel i sunnmøre en sommer og da var det fantastisk å klatre litt opp og ha utsikter mot fjord, i vinter må det vare enda mer spennende men jeg sliter å finne noe bra steder med anbefalinger om turer. Er sikkert det finnes mange steder som sunnmøre hvor man kan ha en utrolig opplevelse..

Takk,David.

http://photo.lacina.net/

Re: Tur med interesante utikter/fotografi moligheter
laci #160203 13/03/2008 1:09 PM
Medlem
Medlem

Hvis det er Sunnmøre du er intressert i finst det jo den såkalla "bibelen", nemlig Skiturar på Sunnmøre. Besøk nettsida iriss.no

Takk for tips
laci #160204 14/03/2008 3:19 PM
laci Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Suppert, takk for tips!

David.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå