Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
High Camp Turtagrø 2008, logistikkutfordringer.
#160140 26/03/2008 1:27 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Først og fremst må jeg berømme FF for et spennende program på årets High Camp. Jeg gleder meg virkelig!

Samtidig lurer jeg på hvordan det stadig økende antallet deltagere skal håndteres rent logistisk sett?

Jeg opplevde ifjor at ved enkelte filmvisninger var det meget dårlig med plass og det hersket litt kaos med tanke på plass (jeg var en av de som måtte stå bakerst)

For å konkretisere; jeg er meget keen på å høre på / delta på kurset til Manuel Genswein. Skal dette kurset/workshopen holdes flere ganger i løpet av helgen?

Jeg tror at siden dere tar betalt for HC, så må dere være oppmerksomme på de utfordringer som ligger i at stadig flere ønsker å ta del i dette flotte arrangementet.

Vennlig hilsen

Papamike.

HC
PapaMike #160141 26/03/2008 2:01 PM
Fersking
Fersking

Hei.Vi tror vi skal ha et veldig bra program i år. Vi jobber med å få på plass alt av kurs og foredragsholdere nå - mye er klart og blir lagt ut på friflyt.no og highcamp.no i ukene fremover.

Vi er oppmerksomme på logistikkutfordringene. Deltagerbegrensingen på 450 er litt mer enn fjorårsantallet, men ikke så veldig mye mer. Vi skal ha flere kurs og foredrag samtidig - det tror vi vil løse litt av logistikkutfordringene. Det kan også bli aktuelt å sette opp fenkelte foredrag / kurs flere ganger i løpet av campen - så sjansen er større for at alle får dem med seg. Manuel skal for eksemple være der hele helgen - og ha flere ulike kurs og foredrag.

Men - det er ikke alt som er like lett å få til på et lite hotell uten de aller beste fasilitetene for så mange mennesker og der været er et usikkerhetsmoment som vanskeliggjør mange, store utendørsopplegg på kveldstid (konserter, filmvisninger etc).Men vi lover å gjøre det vi kan for at det blir en hyggelig helg for alle som kommer!

Trygve, Fri Flyt

Re: High Camp Turtagrø 2008, logistikkutfordringer.
PapaMike #160142 26/03/2008 2:22 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Det burde også tilrettelegges for et VIP-område, slik at dem som betaler betaler for dyre hotelrom slipper å stå i kø for å sikre seg gode sitteplasser sammen med skitne teltbeboere! Gjerne med servering av edle dråper!

For alle
PapaMike #160143 26/03/2008 2:30 PM
Fersking
Fersking

Da tror jeg du må satse på camp et annet sted. På Highcamp er teltere og hotellgjester akkurat like velkomne!

Trygve, Fri Flyt

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå