Uten å vera hundre prosent sikker, så trur eg bilete du har ringa rundt er Ulvanåso og fjellet til venstre er Melderskin.. MEN! Eg burde sjå det, men litt utydleg bilete gjer meg usikker her:) Kan vera Melderskin, men i så tilfelle må den andre toppen på bilete vera Gygrastol, og det veit eg ikkje heilt om kan stemma.. OG!! Det er framleis fantastiske skiforhold rundt Melderskin. Ned frå toppen av Melderskin så kan du finna fine og bratte renner som går nesten lika ned til vegen ved Myrdalsvatnet. Andre evt ruter som er heilt fantastiske finn du ved å gå samme vegen, men ta av mot Omnatind/Bjørndalstindane osv.. Dei ligg på rekka og rad og det er snø i massevis!! Har vore der oppe to helgar på rad no, så kan absolutt anbefalast! Treng ikkje gå så langt for å ta på skia heller. Gå opp Nipeskar, så kan du hiva på skia ganske kjapt! Vil du til Melderskin så kan du berre gå over omnen og opp på toppen. Null problem, så lenge det ikkje fryser på.
Har ikkje vore på Ulvanåso så eg kan ikkje svara på korleis det er med snø der, men har høyrt rykter om at det er gode forhold der og endo:)
God tur!!! Anbefalast:) Rosendalsalpane er eit must på denne tida!