Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Rosendalsalpene, melderskin??
#159998 20/04/2008 11:01 PM
Hysa Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev

Kan noen som er kjent i området ta en titt på dette bildet: http://home.online.no/~bjkalles/rosenalps.jpg . På bildet har du tysnes-såto til høyre, er det noen som vet hva fjellet jeg har satt firkant rundt til venstre heter? Det ser fristende ut.... Bildet er tatt fra Glesvær, altså du ser østover på bildet ca.

Re: Rosendalsalpene, melderskin??
Hysa #159999 21/04/2008 9:59 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

Beskrivelsen din i innlegget stemmer ikke overens med firkanten i bildet/linken.

Dersom fjelltoppen du lurer på ligg til høyre for Tysnes-Såto (sett fra Glesvær), er det muligens (Ulve-)nåso ved Uskedalen.

Dersom fjellet ligg til venstre for Tysnes-Såto, er det nok eit av fjella i Rosendal. Trur det er Melderskin som er den høgaste toppen.

Eg kan ikkje svare deg på korleis det er å stå på ski ned fjella, da eg ikkje har prøvd det sjøl, men her er ein artikkel om fjella rundt Nåso:

http://www.uskedalen.no/no/nyhende/1877/

Det siste bildet er av Nåso. Iht. artikkelen gjekk det mange ras der i helga.

Re: Rosendalsalpene, melderskin??
Hysa #160000 21/04/2008 8:15 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

det ser ut som melderskinn. men vist du vil gå der no med ski blir det veldig langt å bære skia og lite kjøring. men de er jo opp til deg. de er ikkje de fjellet som er mest bestigt me ski her i området akkurat. men lykke t :wink

hm..
Hysa #160001 21/04/2008 8:59 PM
Medlem
Medlem

Uten å vera hundre prosent sikker, så trur eg bilete du har ringa rundt er Ulvanåso og fjellet til venstre er Melderskin.. MEN! Eg burde sjå det, men litt utydleg bilete gjer meg usikker her:) Kan vera Melderskin, men i så tilfelle må den andre toppen på bilete vera Gygrastol, og det veit eg ikkje heilt om kan stemma.. OG!! Det er framleis fantastiske skiforhold rundt Melderskin. Ned frå toppen av Melderskin så kan du finna fine og bratte renner som går nesten lika ned til vegen ved Myrdalsvatnet. Andre evt ruter som er heilt fantastiske finn du ved å gå samme vegen, men ta av mot Omnatind/Bjørndalstindane osv.. Dei ligg på rekka og rad og det er snø i massevis!! Har vore der oppe to helgar på rad no, så kan absolutt anbefalast! Treng ikkje gå så langt for å ta på skia heller. Gå opp Nipeskar, så kan du hiva på skia ganske kjapt! Vil du til Melderskin så kan du berre gå over omnen og opp på toppen. Null problem, så lenge det ikkje fryser på.

Har ikkje vore på Ulvanåso så eg kan ikkje svara på korleis det er med snø der, men har høyrt rykter om at det er gode forhold der og endo:)

God tur!!! Anbefalast:) Rosendalsalpane er eit must på denne tida!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå