Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Kjøpe komplett telemarkutstyr
#159335 24/01/2011 9:25 PM
Pekern Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei. Jeg har begynnt å snuse på telemark, men har ingen kunnskap om dette ovehode. Jeg har kjørt ski med fast hel nå i ca 10 år, men i det siste har jeg blitt mer og mer interessert i telemark smile Har prøvd det ett par ganger bare så anser meg selv som nybegynner. Jeg har noen kammerater som kjører og vi har planer om å kjøre en del pudder og det blir vel noen toppturer også, så kan se for meg at kjøringen blir 40/60 med preppa løyper/upreppa løyper.Så hvis dere kunne hjulpet meg meg med å guide meg på rett spor når det gjelder komplett utstyrspakke så hadde jeg satt utrolig stor pris på dette! laugh Måla mine er 193 høy og veier ca 85 kg. Jeg får vel kanskje også legge til at jeg er student, så ønskjer å få kostnadene så lave som mulig, uten at det går utover kjøreglede og kvalitet så klart wink

Re: Kjøpe komplett telemarkutstyr
Pekern #159336 24/01/2011 9:42 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Volkl Katana med NTN http://www.vpg.no/Avdelinger/Produkter/Ski/Skipakker/Frikj%C3%B8ringsski/V%C3%B6lkl-Katana-skipakke-10-11-122997.aspx

Scarpa TX Pro http://www.vpg.no/Avdelinger/Produkter/Ski/St%C3%B8vler/Telemarkst%C3%B8vler/Scarpa-TX-Pro-black-yellow-26--114007.aspxOg ringer du til Vpg så får du helt sikkert en bedre pris.

Pekern #159337 24/01/2011 9:52 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Ellers så har jeg et par dynastar mythic rider 2008 mod med NTN binding tilsalgs.

http://www.winter-sports.com/EN/Skitests/skitestsmodeles.php?id=45&anneetest=2007

Pekern #159338 24/01/2011 10:33 PM
Pekern Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem