Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Mi siste helsing til Rottefella
#158805 08/11/2010 4:53 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Har vore trufast Rottefella kunde frå fyrste dag eg kjøpte meg eit par med telemarkski. Etter den dagen har eg kjøpt og brukt 4 rottefella bindingar. Det heile starta med dei gode gamle R8 bindingane og endte med NTN. R8 er ein upåklagleg binding som ein kan stole på, men kjem diverre litt kort med dagens utvikling og krav til gåfunksjon som vi ser på nye 75mm bindingar.

Rottefella reklamerte med at dei ville komme med ein ny modell som skulle heite R8 Free, men denne kom aldri på markedet slik eg forsto. Skulle likt å vite årsaka til det? Skuffande var det iallefall.

NTN var eit trist kapittel for min del. Nytta denne bindingen i fjor, noko som resulterte i at eg var like ofte på sportsbutikkar for å sende den til reparasjon som eg var på på ski. Fekk riktig nokk alltid reparert skaden gratis på grunn av garanti. Bytte fronthuset på bindingane 3 gonger, men likavel kom problema som ei perle på ei snor. Noko seier meg at rottefella har eit alvorleg problem med bindinga. Det er veldig synd sidan bindinga er ein draum å køyre på, men eg er nokk redd problemet ligg i at det er for mange dela som skal fungere ilag under ekstrem belastning. Det vil rett og slett aldri fungere slik som bindinga er konstruert idag. Ein telemarksbinding må vere konstruert av få og robuste delar.

Mitt verste tilfelle var når eg stod på toppen av Gjertvasstind klokka 19:00 på kvelden og skulle køyre ned igjen før det blei mørkt. Når eg tok på meg skia, merka eg at heile fronthuset var laust. Tørr ikkje tenke på kor surt det hadde vore om bindingen låsna heilt.

Ein kan fikse bindingen så mykje ein vil, men no er problemet noko heilt anna. Eg stola rett og slett ikkje på bindingen lenger. Bindingen kan ikkje nyttast til langturar.

Som eg skrive tidlegare i innlegget, så har eg vore ein trufast kunde hjå rottefalla, så eg tenkte eg kunne hjelpe dei med å forklare problema med bindingen og komme med forslag til forbetringar i ein mail. Sendte denne mailen for ca eit halvt år sidan. Eg venta fortsatt på svar....

Kva kundebehandling er detta då Rottefella?

Eg er per dags dato den heldige eigar BD 01 binding. Gleda meg til å teste desse til vinteren. Har ein smule meir trua på desse.

Takk og farvel RottefellaDette blei ein trist slutt på noko so bra.

du har ikke bilde av dette da?
slobbrokk #158806 09/11/2010 12:17 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

utstyr som har feilet er det vanskelig å stole på igjen så jeg skjønner godt at du har byttet bindinger. samtidig skjønner jeg ikke helt hva som hadde skjedd med bindingene dine.med "hele fronthuset" mener du da hele bindingen uten hælklossen? om denne var løs er det jo mest nærliggende å tro at det var monteringskruene som hadde løsnet? eller løsna bindinga fra monteringsplata eller et annet sted? og hva var det du mente kunne forbedres? det er helt sikkert andre ntn-eiere som kunne tenkt seg å å høre mer om dette.

Litt meir utfyllande forklaring:)
slobbrokk #158807 09/11/2010 10:45 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Eg er einig med deg der Barras. Eg unna Rottefella mykje skryt for mange av produkta, men eg vil påstå at ein kan kreve litt meir av ein binding enn det Rottefella har klart å levere med NTN. Dei får tåle litt pepper meiner eg.

Eg har 2. generasjon NTN binding og dette er problema:

Fronthuset var laust: Monteringsplata har alltid stått fast, så det eg ingen problem med den. Problemet har vore at gjengene der ein skrur fast fronthuset ned på monteringsplata har blitt slitt vekk. Det var då sjølvsagt gjengene på fronthuset som blei slitt vekk, og ikkje på skruen. Det resulterte i at eg måtte ha nytt fronthus. Dette skjedde to gonger.

Det andre problemet var at fjøyrene poppar ut. Dette skjedde når eg gjekk. Det heile starta med at eg byrja å høyre ein "klikke" lyd frå bindingen kvar gong eg bøgde den. Til slutt spratt den eine fjøyra av. Det gjekk an å skru den på igjen, men eg har merka i seinare tid at fjøyrene skrur seg litt om litt utover. Klikke lyden kjem og går av og til og eg må passe på å skru fjøyrene på plass igjen. Eg har fjøyrene(blå) stilt opp mot max.

Det tredje problemet er at helløftaren detter ned etter ei stund eg har gått med dei. Dette fungera greit vist eg passa på at smørje desse ledda med olje, men fryktelig irriterande dei dagane når eg har gløymt å gjere det. Eg synast det er lite å forlange at ein helløftar ikkje skal trenge smøring.

Forbetring:Dei fyrste forbetringane er jo sjølvsagt å forbetre dei problema eg har skildra over.

Eit anna problem er gåfunksjonen til NTN. Det er ikkje mogleg å bøye bindingen 90grader i forhold til skia slik som ein kan gjere med ein randoneebinding. Dette medfører at når eg går på skia så får eg ikkje bøgde bindinga godt nokk fram på den bakerste foten. Dette resultera i at når eg skal skli den bakerste skia framover, så får eg eit lite rykk i foten og eg løftar bakenden av skia litt over bakken istaden for å skli skia framover på normal måte. Særs vanskelig å forklare, men håpa dykk forstår. Skal prøve å legge ut nokre forklarande bileter om det er nødvendig.

Dette var ikkje eit problem med dei eldre bindingane utan gåfunksjon, fordi ein hadde ein jamn motstand når ein bøgde framskia. Ein får ikkje det rykket i foten som ein gjer på NTN.

Det skal seiast at det kan vere ein fordel at ein ikkje kan bøye bindingen 90grader i ein situasjon. Det er når ein skal snu seg med ski på beina i ein bratt bakke. Då er det ganske frustrerande når skia dingla slik den gjer på ei randoneeski, men eg vil påstå at det går fint an å leve med når ein får inn teknikken.

For meg er NTN ein binding som kan nyttast i slalombakken. Der treng ein ikkje å gå med bindingen og ein har kort veg heim til verkstaden:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå