Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Scratc bc(s5) VS scratc steeze (s6)
#156523 29/10/2009 4:21 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

hei lurte på om noen har noe erfaring med disse skia. har kjørt scratch BC i 2 sesonger nå. og lurte på om noen har erfaring med Scratch steeze som alround ski ? synes BC virker kjempe i bakke og lurte på om steeze gjorde det samme. for i så fall kan det hende det blir et par slike.takker for svar .

PROPHET!
Bjørnarscratch #156524 04/11/2009 3:46 PM
Medlem
Medlem

DU SKA JO KJØPA LINE PROPHET!!!!!!!!!!!

Rossignol s6
Bjørnarscratch #156525 04/11/2009 7:46 PM
Fersking
Fersking

Hello.Jeg gikk til innkjøp av Rossignol S6 i fjor vinter. (er vel oppfølgeren til Steeze).Skia fungerer utmerket i pudderkjøring og jeg er kjempefornøyd med skia her.Brukte den og på telemark kurs på Filefjell. Her var det ganske hardt føre utenfor løypa, men de hadde fresa og preppa bakkene kjempe bra, og da fungerte skia utmerket.Men jeg merka på andre fører at skia ikke er en ren bakke ski. På hardt og isete føre er skia vanskelig og få kantet skikkelig, og den blir i mykeste laget her.

Hvis du ska ha en pudderplanke og bruk i bra preppa bakke er dette en ski og anbefalle.S5 vil jeg tru er en mere alround ski som fungerer bedre på varierende forhold (har ikke prøvd denne skia selv). Som en ren bakke ski vil jeg nok da anbefalle S5. Som pudderski kan S6 varmt anbefalles.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå