Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Sweet Supernaut. Bra klede?
#15620 31/08/2008 5:26 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Eg treng nye vinterklede og i den anledning har eg sett litt på Sweet sin Supernaut bukse og jakke. Er det nokon som har erfaringar med desse? Dei skal hovedsaklig brukast på topptur og i bakken, og derfor treng eg at han er behaglig å gå i, og at det går ann å tryne utan å få ryggen full av sno.

Er buksa veldig baggy slik at beina liksom stoppar i mot viss ein tar lange skritt i oppoverbakke? Korleis er luftinga på buksa og jakka? Er det eit slags system som hindrar at ein får masse sno i ryggen?

Eventuelt andre forslag tas også i mot med takk. smile

Re: Sweet Supernaut. Bra klede?
Magnus PT #15621 31/08/2008 7:07 PM
Entusiast
Entusiast

Har den dresse du snakker om! Bruker den til toppturer og bakkekjøring.. funker perfekt! buksa er litt baggy, men ikke no problem å gå på tur med. Det er lufting på rygg og under armer på jakka og på låra på buksa!Er super førnøyd!Lykke til!:wink

Magnus PT #15622 31/08/2008 7:42 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Høres ut som noko for meg, ja!

Må bare finne ein butikk som har han inne... Har liksom ikkje heilt klart å finne det, og eg veit ikkje kva slag størrelse som er passa for meg. Er ca 1,74m høg.

Korleis er han mot sno i ryggen på dei djupe dagane?

Magnus PT #15623 31/08/2008 8:28 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Er det snølås i buksebeina?

(Burde vore ein redigér knapp for inlegga her. Eller i det minste moglegheita til å slette og skrive på nytt... Bare eit lite tips wink

Magnus PT #15624 01/09/2008 12:12 PM
Fersking
Fersking

Det er snølås i buksebeina ja. Jeg har denne dresen. Lite brukt, kan muligens selge den til deg hvis vi blir enig om en pris. Send evt PM.

Det er en kjempegod bukse...
Magnus PT #15625 01/09/2008 4:53 PM
Fersking
Fersking

Hei... har kjørt med buksa i en sesong, og er kjempefornøyd.Har ikke tenk til å bytte den ut.. Brukt den i bakke og til toppturer og den fungerer veldig bra. Aldri blitt våt eller følt meg for kald eller varm i den. Den er riktignok baggy, men snittet (freedom-cut tror jeg de kaller det) gjør at du nærmest kan drive turn med den:P Jeg bestillte min via Anton sport, merk at den er ganske stor i størrelsen. Jeg måtte ha medium og er 190cm..

Anders

Løssnø
Magnus PT #15626 07/12/2008 10:18 PM
Fersking
Fersking

Jeg kjøpte meg Supernaut jakke og buske ifjor. Klærene er sinnsykt kule, ingen tvil om det. Til kjøring i preppa bakker funker det som juling. Passe baggy. Men på topptur bruker jeg fortsatt min gamle bergans snekkerbuske. Når det først går dårlig i løssnøen og man går på tryne så holder ikke supernauten, selv med snølås. Snøen kommer seg inn. Skal du mye på topptur og stå i løssnøen ville jeg gått for flightsuiten til Sweet. Da er du garantert snøfri.

Lofoten
Magnus PT #15627 08/12/2008 9:10 AM
Medlem
Medlem

Sjekk ut lofoten serien til Norrøna også! Helt fantastisk... Både bukse/jakke kombiansjonen og flightsuiten er genial! Det beste er at Lofoten er bergenet for topptur... Med passende lufting og fine detaljer til sekkebruk og alt annet du måtte trenge.

Magnus PT #15628 08/12/2008 11:13 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Jepp, litt gamal forumtråd no, detta. Eg endte opp med Lofoten jakke og bukse, grunna eg fekk eit ganske bra tilbod gjenom folkehøgskulen, i tilegg syns eg zip-seal systemet var veldig smart. Heilt fenomenale klede!

Tips til sweet: Lag eit størrelseskjema slik at folk som må bestille over nettet veit kva størrelse dei bør ha.

Men... Detaljar til sekkebruk? Som kva då?Vart bare litt nyskjerrig wink

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå