Hei willa!Synd at du har en oppfatning av at jeg vil at alle skal tenke som meg,for det hadde vært jævlig kjedelig da hadde jeg ikke hatt noe å "formidle"."Gamle gubber" som meg har også lyst på "nytt spennende utstyr" men opplever de gangene jeg har kjøpt nytt at det nye er ikke mye bedre enn det gamle.Hver gang jeg får lyst på nye ski eller sko spør jeg meg selv om jeg egentlig har behov for dette.Som ofteset er svaret nei!Derfor er det artig å oppdage at gamle kandahar cabelbindinger fungerer så bra som de gjør(super lette) og sammen med noen tunge head monster ski blir det et supert team for toppturer.
Greit å vite for nybegynnere i telmarksfaget at det finnes enkle/billige alternativer som funker supert så en slipper å kjøpe utsstyr til 10 tusener for bare å oppdage at det var ikke akkurat så artig som de hadde trodd.Liker du ikke å skille deg ut ,med "gammelt" utstyr så kan du jo bare glemme forslaget mitt.
Snøen bare daler ned og morgendagen bringer mere pudder her i nord!Ha en fin kveld!
RIN
wink:wink